Alla inlägg under februari 2013

Av Andrea - 14 februari 2013 17:28

Roliga bildlektioner! Ingen har samma musiksmak så det enda vi kan enas om är disney x) alla kan känna någon form av nostalgi då!

Men glad alla hjärtansdag kära läsare^^
Har ni fått nåt fint idag eller firat med någon speciell? X) Jag har fått träningsvärk.
Näjmen vet ni vad? Jag rusade ju till bussen imorse, utan att ha fönat eller sminka mig ordentligt... Det visade sig att jag stressade iväg en hel TIMME för tidigt. *Suck* Ibland orkar jag inte med mig själv. Jag kan verkligen inte klockan haha. Jag somnade utanför klassrummet på golvet. Aj.

Nu tänker jag lägga upp bilder på det där pysslet jag pratade om förut! Har haft idéen förut men så hittade jag en account på instagram med jätte fina bilder! Får typ abstinens! Så gulliga xD Det här är absolut något jag SKA (försöka) pyssla med i sommar!
Haha och Julia x)
Nu ska jag äta geléhjärtan och koppla av^^ kram!

Av Andrea - 14 februari 2013 08:33

Godmorgon! Hann precis på bussen och nu sitter man och flämtar som en svettig hund.
Gjorde klart min <3-dag bild igår men blev inte så nöjd med den.. Men den får duga ;)
Glad alla hjärtansdag på er^^

Av Andrea - 13 februari 2013 18:36

Hurtig hurtig nu hör jag till... ~dom där~ Haha käkar proteinbarer och grejs!
Jag fick inte träffa PT:n Pär denna gången heller :S Pär är aldrig där och jag vet inte vem han är... Hah...
Aja för att gottgöra det så fick jag träna iallafall fast med en annan PT. Hon var positiv och bra, jag är helt mjölksyrig i benen @_@ gaaah vilken träningsvärk att se fram emot! Och så fick jag en protein shake och recovery bar gratis xP
Nästa gång ska jag få ännu en ny PT...

Firade med semla när jag kom hem för att jag fått mig ett litet jobb! Hurra^^ Måste bara komma på hur man tar sig dit och så, ska jobba i Kallhäll. Tur att det är rätt nära iallafall!
Ha det gött^^

Av Andrea - 13 februari 2013 11:25

Morgon!
Har precis gjort roligaste provet x) Bildhistoria! Det var mer ett test där vi fick klippa och klistra in bilder. Men vi ska ha det riktiga provet nästa onsdag... Hoppas det blir lika kul :P

Igår såg vi mystiska orangea spår som lös i snön, såg mycket skummare ut på riktigt xP
Och Vicky såg mystiska lysande gåsar (gäss*) i någons fönster när hon var ute och gick haha xD
Hittade även ett super gulligt pyssel som jag absolut ska pyssla med i sommar! Lägger upp bilder senare^^

Snart ska jag ringa jobbet igen och äta lunch så hej då^^

Av Andrea - 12 februari 2013 20:26

Last one- work in progress~ xP

Av Andrea - 12 februari 2013 15:13

Hallojsan! 

Gah ringde om jobbet och det gick väl bra x) behövde inte spela in något.. kände att jag bara gjorde bort mig på:

"Jag har ju ditt nummer, så din hemadress?"

"Öh mitt hemnummer..?"

Varför gör skolan mitt huvud så eferblivet...

Haha men dagens citat var ändå:


Linnea- "Det är 80% rea på bodyshop!"

Jag- "Åh på vad som helst?"

Linnea- "Nej på valfri produkt!"


x) Fast det var egentligen ett missförstånd men det lät så kul mahaha. Men dom fortsätter tracka mig med att inte kunna klockan...

"Jag stod och väntade här i tre kvart! Nej det var längre än så, 45 minuter!"

Kommer aldrig komma ifrån det hahaha  


Aja bra dag ändå   nu ska jag bara höra med mamma och pappa om jag ska jobba på sportlovet eller inte. Måste passa lillasyster den veckan :S meen man vill ju gärna få in lite cash... x3 

Life is together... Sharing whatever..! SAMMA FJÄRRKONTROOOLL! 


Haha kram på er x)

Av Andrea - 12 februari 2013 09:35

Okej godmorgon :D Idag har jag den kortaste dagen x) sköönt 2 lektioner bara!
Sedan väntas jag ringa ett viktigt samtal om jobb :S meeegjää min mage är nervös! Ringde i fredags men kom till röstbrevlådan och jag kände hur jag svamlade fram ett meddelande... Heh.
Och imorgon ska jag träffa min PT för första gången, han var sjuk förra gången... Aja jag ska sluta tänka katastroftankar x) det kommer gå bra! Det ska gå bra!
Kram^^

Av Andrea - 11 februari 2013 19:25

Så blev det chokladkaka idag igen... Herre.
Iallafall, hej på er! Har gjort mina naglar :) blev lite kladdiga med jag är nöjd eftersom man ser texten denna gång^^

Fick se mitt matteprov och såg att om jag bara fått 30 poäng (fick 29) så skulle jag ha fått ett D. Meh :( men det känns bättre! Kunde ha varit på gränsen till F istället :P
På lunchen snortade Vicky örtsalt x)

Så nu sitter jag och tittar på Antons bidrag i melodifestivalen (första numret) och skrattar åt dansen som ser så jäkla kul ut! Asså min mage xD han åt vänster med blont hår ser så skön ut, orkar inthee... Jag skulle kunnat rösta på den bara för att få se dansen igen x)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards