Alla inlägg under mars 2014

Av Andrea - 30 mars 2014 20:56

Bökat i garderoben och fått panik idag. Ska på maffiaskiva på tisdag och har ingenting att ha på mig! Tror det blir svart blazer, vit skjorta och slips... killstilen alltså... Vägrar ha klänning för det blir för kallt och jag vantrivs i det. Men mitt största problem är byxor och skor. Måste ha svarta byxor för de vanliga jeansen ser helt fel ut till, men äger inga svarta jeans. Skor får jag skita i, det får bli converse. Jag är faktiskt pank! Och smink och hår är ap svårt? Hur gör man sånt här? Haha känner mig inte särskilt feminin nu.
Men tror jag åker ner till Jakan imorrn efter skolan. Hoppas på ett perfekt fynd!

Av Andrea - 29 mars 2014 19:30

Underlig middag igår x)

Okej tror alla fattat att jag har en crush på Jared Padelacki. Men det ansiktet och hans kropp gaah... Hahah det blev en random mix av en massa knasiga bilder.

Av Andrea - 28 mars 2014 16:38

Jag har längtat såååå efter att få se dom här tjejerna! Men... känner mig rätt besviken för jag tänker dem helt annorlunda. Fast så är det ju alltid. Det ska bli kul iallafall! Excited^^ Längtar till nästa sommar haha. Spännande att få se hur de spelar sina roller, för jag hatar svenska filmer för övrigt :P
Blir sugen på att rita dem igen!

Hemma igen satt jag ute i solen ett tag och slumrade. Sen skratta jag åt Chai som mjaoade helt galen på sin bästis och jagade iväg honom från vår tomt. Han lät som en bebis så himla läskig.

Det där är så gott :( Vill haaa!

Av Andrea - 27 mars 2014 19:23

Idag är jag faktiskt stolt över mig själv. Mäktig känsla, den är så ovan för mig. Har gjort saker jag inte brukar eller vågar idag. Saker som en annan kanske skulle höja på ögonbrynen åt och säga "vadå?", men för mig är det stora saker! Känner mig glad.

Och jag vet inte vart min humor är påväg! Skrattar ihjäl mig...

 

Av Andrea - 26 mars 2014 15:26

Lite seg och skum dag? Hmm, det enda jag var inställd på idag, var mitt utvecklingssamtal. Både mamma och pappa var med och trodde allt var jätte allvarligt. Haha men det gick bra. Det var iaf inte så farligt som vi trodde. Hela min framtid är inte förstörd på grund av dampen på min skrivkurs. Grejen är att jag måste rycka upp mig så jag slutar skolka, göra inlämningarna jag är efter i och framförallt sluta försöka få allt så perfekt. Det viktiga är att bara få det gjort så att jag kan släppa min ständiga ångest.

Det var skönt att få åka hem i bil efter. Mamma och pappa skrattade åt att jag fått "pratar alldeles för mycket att det stör på lektionerna" som det enda dåliga omdömet. Hela livet har jag fått höra att jag ska ta mer plats och prata mer, när det väl händer, 18 år senare, så är det inte bra det heller. Mamma och pappa ville rama in det haha.

Hemma igen gjorde jag faktiskt bananpannkakor igen, tro det eller ej. Stekte i smör den här gången och det blev godare tycker jag. Struntar i att bränt smör är farligt, allt är ju ändå farligt hur som helst #yolo.
Höh, nu ska jag renskriva min intervju och plugga till det muntliga historiaprovet till imorrn. Chaoww!

Av Andrea - 25 mars 2014 19:11

Kastade ut Chai kl 4 imorse. Det måste- ÄR nåt fel på honom. Gaah! Fick åka osminkad & oduschad till skolan för vi börjar för tidigt och jag får aldrig sova ordentligt. Men vi slutade tidigare pågrund av utvecklingssamtal. Imorgon ska jag ha mitt samtal med både mamma och pappa med. Känns jobbigt men men, får skylla mig själv.
Oh gosh, måste försöka fokusera på nåt kul istället. Inte bara det stressiga.

Av Andrea - 24 mars 2014 10:44

Jag skrattar...

Asså Gud. Och det där med vildsvinen... Varför händer allt här i Viksjö helt plötsligt? Man kan bli rånad både i huset och på gatan, knivhuggen, utsatt för bränder och bli jagad av en vildsvinshord.

Av Andrea - 22 mars 2014 23:05

Haft Frost låtar i huvudet hela dagen... Speciellt meningen "Åååh så dum jag var blir aldrig friiiii! Från den storm som rasar inutiiiii..!" Relaterar till ångesten jag har över mina läxor.
Haha aja okej annars då? Ja, idag har jag faktiskt tagit en promenad till Ica med Matilda, Julia och Olle. Köpt godis, läsk och pizza för våra föräldrar skulle på resturang i stan och ville inte ha med oss x) Men det var mysigt. Kollade film och spelade spel. Roligaste när Olle skulle förklara ordet "hona". Jag och Julia fattade vad han menade men förklaringen var unik haha dog.

Olle: "En tjej hund..."
Matilda: "Tik?!"
Olle: "Nej inte tik... asså... Höna! Höna utan prickar!!"
Matilda: "Kyckling??!!"

Lol *Dadam dadam dadam*

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards