Alla inlägg under juni 2014

Av Andrea - 30 juni 2014 16:22

Jag har inget att göra längre för nu har jag sett klart min serie. Jag har försökt titta på jobb. Jag har bakat kakor till mammas jobb. Och jag är irriterad på mamma för hon tjatar på allt om allt för allt. Snälla, tyst! Är det så svårt?!

Random...

Av Andrea - 29 juni 2014 19:43

Mormor säger att det inte är någon idé att baka längre för ingenting blir bra. Så bjuder hon på det här och man bara jaha...

Nu är jag på näst sista avsnittet på säsong 3 av American Horror Story. Så spännande, jag är fast och längtar efter nästa säsong! Verkar som det blir clowner då... Hjälp.
Chai är så söt, sitter typ på mig och håller sällskap. Han brukar aldrig vilja gosa! Men nu har han somnat x)

Av Andrea - 28 juni 2014 18:59

Av Andrea - 28 juni 2014 14:09

Jag och Vicky på äventyr igår haha det blev en hysterisk natt.

Vi prövade en glass som hette Xpop som hade ett rosa lager över toppen. Det poppade i munnen och sprakade som fyrverkerier när man åt det. Så skumt men roligt! Vi åt den påväg till Sommar. Det är så trist att inga typ är hemma i Sverige så det känns tomt ute. Men vi prata med några turister. Efter en stund gick vi till Marquis istället och där stannade vi till 4 tror jag. Jag var hemma kl 6 på morgon, rätt så sliten...

Haha det blir alltid så kaos när vi går ut själva..

Dagen efter, idag dåra. Jag känner mig död, illamående med potatis cravings. Som vanligt. Jag vill ha stekta färskpotatisar och doppa i chilibearnaise..!

Är inte det där det finaste ni någonsin sett? ALLTSÅ mmm vad jag vill ha!! (Varför är jag så konstig?)


Och det här är bara pinsamt... haha jag hoppas mamma kommer hem snart.

Av Andrea - 27 juni 2014 12:31

Lana?
Lana, Lana, bo Bana
Banana fanna fo Fana
Fee fi mo Mana
Lana

Något som jag kommer ha i huvudet ett tag ._.
(Dog i nåt slags lättat hysteriskratt när hela stämningen i serien plötsligt vände...)

JAHOP då har jag sett hela säsong 2 ändå! Antar att jag är fast eftersom jag är på avsnitt 3-4 på 3dje säsongen. Gud jag ser typ en säsong om dagen..?! *Host* Dom är faktiskt korta.

Av Andrea - 26 juni 2014 20:37

Hittat rätt namn på denna serie. Rysare. Det är läskigt och obehagligt konstigt. Vanlig skräck är ju blod och död som i Zombie filmer och dom är inte läskiga, rätt ytliga. Jag sitter och kollar på säsong 2, eller jag är på näst sista avsnittet hehe... Jag känner mig galen.

Av Andrea - 26 juni 2014 12:13

Började kolla på säsong 3 igår och den är bra. Den är också skum och läskig men inte lika läskig... den här serien är väldigt speciell. Jag säger det hela tiden men nu börjar jag fatta stämningen.
Och varför gillar jag just denna? Jo för den här säsongen handlar om häxor!

Jag började även kolla på Heroes... Kan skylla på att det varit dåligt väder denna sommar.

Ok, idag blev jag kallad till filminspelningen igen. Det blev rätt kort men det känns bara skönt och jag får pengar för det! Yääh! Men jag borde söka lite riktiga jobb... Suck, varför ska det ta så lång tid?

Jätte fina lerfigurer gjorda av barnen på skolan...

 

Av Andrea - 25 juni 2014 11:47

Heh jag såg klart hela första säsongen igår ._. Tate påminner om Kevin i den skumma filmen "Vi måste prata om Kevin". Egentligen är hela serien i samma underligt konstiga känsla. Eller som i "The shining". Man förstår inte riktigt vad som händer hela tiden.
Jag förstår inte varför alla crushar på Tate? Men jag förstår att man "gillar" honom eller vad man ska kalla det eftersom hans roll är väldigt speciell. Det gör honom intressant. Jag antar att det är för att han hade "sina stunder" och hans utseende är väl okej... Men fansen får fel uppfattning?
Jag kan grotta ner mig i psykologi tankar om det. För hans brott är oförlåtliga och jag mår illa när jag läser vissa fangirls kommentarer. Fast det är samtidigt det som är meningen med hans roll. Det är trots allt en skräckserie, då ska man väl bli skrämd, upprörd och äcklad.
Men usch sånt där (särskilda saker..!) kan få mig jäkligt upprörd men nu känns det bättre när jag sett allt själv och kan analysera för mig själv.
Den blev faktiskt spännande iallafall och jag kanske vågar säga att den till och med var bra.
Men säsong 2... Usch den var obehagligt äcklig så den hoppar jag just nu!


Men det här är så jäkla fel... Störda fans?! USCH.

 

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards