Alla inlägg under september 2013

Av Andrea - 30 september 2013 23:09

Har lust att gå i ide och sen vakna upp som en björn i vår... Den här veckan har knappt börjat och den är redan hemsk! Hur kan skolan kräva så mycket av en liten knappt halvfärdig vuxen?

Hahaha!

Om länken funkar, kolla på den:
http://i-peed-so-hard-i-laughed.tumblr.com/post/62581425434/sad-stori

Av Andrea - 27 september 2013 20:14

FUCKA UR!!! AAaaargHH!! Heeeelg! Helt slut trots att jag bara gått i skolan 2 dagar den här veckan hjehjehje!

Jag och Vicky åkte till kista efter en våldsam busstur tillsammans med Linnea för att köpa ROSA. Japp. Vi har tydligen spexfoto redan nu på tisdag och vår klass har inte hunnit prata ihop oss ordentligt för lärarna hade lovat att säga till i tid. *Suck* Så typiskt vår skola... Men vi som var i skolan bestämde oss för ett Mean Girls tema. Alla ska ha på sig rosa och hålla i en skylt med "On wednesdays we wear pink" (är tisdag men höh). Rolig idé men jag äger inget ROSA rosa, så jag fick köpa en tröja för 300 spänn! Jag använder liksom inte rosa och är fattig så jag hade ångest när jag betalade...
Sen när man kommer hem så står det såklart i vår Facebook grupp att Mean Girls temat inte är så gillat längre och ett annat tema kommer som förslag och alla gillar den bättre och jag känner mig halvt galen för jag har köpt en rooosaaa tröja jag aldrig kommer använda igen för 300 spänn när jag är fattig och behöver vanliga kläder och när jag har skor och studentmössa att betala för dessutom!!! Dom vill inte ens ha ordentlig student firande!! Ingenting ingenting! Just nu är jag arg på min klass så låt mig vara haha.

Och här sitter jag nu med värsta påsen godis jag sett, ostbågar, läsk och chips... Händer inte i det här huset! Tröst äter lololol.

Av Andrea - 26 september 2013 20:17

Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow!!!!

Haha HEEJ. Idag gick jag till skolan och vi hade 2 lektioner weho ibland har man lite tur i livet också, det gäller att komma ihåg det!
Så har inget spännande att berätta direkt... Har spelat sims, gosat med Chaibaj, ätit köffeshcåååås och lite godis hepphepp xP

Av Andrea - 25 september 2013 13:39

Redan igår fick jag värsta smör och salt abstinensen. Bad till mamma om att få poppa popcorn och hon gick med på det ifall jag gjorde dem nyttigare x) micropopkorn är sååå farligt och transvfett och blablabla. Såå jag poppade kärnorna i kastrullen i kokosfett. Blev faktiskt de bästa popcornet jag lyckats med! Alla poppade och var fina. (Brukar bränna halva och få resten som kärnor... Daaamn liksom.)

Har varit hemma från skolan hela veckan nu och idag blev jag lunchhungrig. Tänkte göra baconpannkakor först...

Men vi hade inga bacon hemma :( Då blev det små fluffiga amerikanska istället :)

Goda blev dom! Ibland klarar jag saker, och när det är i köket blir jag riktigt dinosaurie glad i hjärtat xD

Annars har jag haft det tråkigt, allt kul händer i skolan -.- Så jag fick underhålla mig själv med swoozie's nya video.

Igår åkte jag faktiskt snabbt till skolan för att hämta böcker och beställa studentmössan. Inte för att bilden visar tydlig men här är den hahaha känner mig missnöjd men vill ändå inte byta xD

Sen fick jag skrattanfall och jag vet att det är åt jätte tråkiga saker som vanligt... x))

No TANKS! No HATT TAPP.

Av Andrea - 23 september 2013 19:39

Då missar man en massa skojjiga saker som inte händer i vanligt fall. Imorgon MÅSTE jag gå! För då är det ju studentmössprovning!!
Jag har inte feber längre och är inte så förkyld som jag kan vara, bara konstigt öm och halv snorig... Jätte skumt? Brukar ha astma och allt...
Iallafall! Jag vill inte missa imorgon meen det är längsta dagen på hela veckan. Pöhöö do you feel maah pain?

Flummigt värre, men alltså HAHAH min mage!

Och jag hade tråkigt. Sökte på engelska ord för att se hur de skulle stavas...

Av Andrea - 22 september 2013 19:30

Jag ligger i sängen med 38,5 och tycker synd om mig själv. Igår var jag ju helt frisk?! Nu börjar detta halvår då lilla jag ska boka in varenda influensa i min kalender. Därför hatar jag höst och vinter och en bit av "våren" i det här landet. "Var e parashoot'sen" som min käre far brukar säga på skämt.

Jag ska seriöst börja en hysterisk användning av alcogel och munskydd eller tvinga virusinfekterade människor att ha på sig dem!! Som i Japan.

Fakta:

Lol jag kanske är halv Japan egentligen vad vet jag. Med min bacillilusk fobi.

Buhu varför hatar mitt immunförsvar mig? Okej jag borde träna, äta vitaminer, äta regelbundet och sova bättre! Jag fattar. Men aah! Det känns inte som man har tid!!

(...)

Låt mig gnälla dumma inspiration boost från dumma dumma internet.

Av Andrea - 21 september 2013 20:31

Lite bilder från kräftskivan :P Jag vågade faktiskt skala själv den här gången! 18 åringen känner sig vuxen.

Av Andrea - 18 september 2013 07:41

Jaa funderar på framtiden och handlingen till min barnbok. Kommer inte fram till något...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards