Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Andrea - 2 februari 2013 12:42

Lördag!
Nu har jag varit hurtig och tränat ett core pass på sats med mamma. Det var rätt kul men jag hinner aldrig med tempot på pass. Allt med tempo och olika rörelser har jag jätte svårt för men hey, träning ger färdighet! Jag hade iallafall kul och fick ett skrattanfall... Tur att det var hög musik x) och åh vad jag önskar jag hade snyggare träningskläder! Men jag vet inte om jag skulle våga mig på sånna där tighta byxor och ett linne som alla andra passar i... Hu :(
Aja sånt är livet! Senare vid 2 tiden ungefär, ska vi hem till farmor och farfar på kalas :D Grattis farfar nu är du en stor pojke!
Ska duscha nu och försöka måla naglarna eller färglägga en liten parafras på Micke och Molle som jag gjorde för en vecka sen :)
Ha det gött ^^

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards