Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Andrea - 25 februari 2013 20:32

Hej allihopa^^
Min allra första jobbdag gick bättre än förväntat. Dom var trevliga och området var mysigt! Tyvärr kom bara 2 barn dit så det blev en väldigt lugn start för mig xP fick pyssla själv och det var ju kul^^ att få betalt för att pyssla, som är något jag älskar, är inte dåligt!

Ni som varit lediga idag, var ni ute och njöt av den fina vår-vinterdagen?
Solen VÄRMDE! Så härligt^^ Det är nu man sitter och blundar med ansiktet mot himlen.

Där jag var och jobbade fanns en 4H-gård precis utanför. Såg getter och söta små hästar<3 Mysigt!
Efter en halvtimmes väntan på första bussen kom jag hem till en liten halvledsen katt. Satte på honom halsbandet och släppte ut honom i det härliga vädret, och så fick han en skinkbit när han kom hem igen. Det gör honom lycklig^^
Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa nya Vecko Revyn!
Kram :D

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards