Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Andrea - 17 februari 2013 08:59

-And all that I can see is just another lemon-tree

Yadå :)
Gårkvällen var mys med mycket skratt även denna gång x) Melodifestivalen var kul för Tommy Körbergs lilla grupp såg ut som 3 av våra lärare... Hysteriskt.
Det blev tacos och "I rymden finns inga känslor". Och KLADDKAKA. (T9)

Jag hade jätte svårt att hitta något bra att ge, och så har jag så ont om money! Tänkte lite pennor och sudd kan man inte få för mycket av, men rätt tråkigt att ge.
Men då fanns det inga sudd alls!
Men, så fick jag syn på ett sånt där paket med "gör dina egna suddisar" för 8+... Kunde inte släppa den så jag köpte den haha. Och det stod ändå 8 PLUS. Grattis på 18 årsdagen Matilda! XD hahaha.
Såg även en tröja jag tyckte om sådär..? Det finns typ inga fina kläder ute nu och jag är så jäääkla less på min garderob!! Det är nu jag tycker kläder är roligare och bryr mig tillräckligt för att tycka det är hemskt med samma kläder 24 sju även fast de inte är smutsiga liksom... Jag önskar jag kunde gå loss på "Skotch and Soda" eller nåt.
Varför köpte du en massa dyra kläder när jag var unge, pappa? Det var då jag hatade det och växte ut dem snabbt!

Akey, nu ska jag dra och träna!
Solong :)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards