Alla inlägg under april 2013

Av Andrea - 30 april 2013 19:27

Vi har förintelsen nu på historian... Och så skrollar jag på we heart it... Och jag skrattar....

Av Andrea - 30 april 2013 15:46

Längtar tills jag är frisk och jag SKA ta mig fahaan vara frisk hela jäkla sommarlovet. Så det så. Helst föralltid dåra. Men det e som det e.
Ska skriva om livräddning nu! Solong.

Hahaha xD helt normalt

Av Andrea - 29 april 2013 21:28

Hej, var hemma och sjuk idag. Vad ska man göra? Inte ens sims vill funka. Så tråkigt! Har pressat i mig mandariner och fått esberitox av faster. Haha nåt som hjälper eller? Öppen för förslag!

Åkte till skolan vid ett för att skriva svenska prov. Jag vet inte riktigt hur det gick. Men aa tror inte jag får F iaf som med matten.
Och så har jag lämnat in IV vals lappen med fejkad föräldrar underskrift. Kabam. Vilket badass haha, som om de skulle ringa upp mamma och fråga om jag verkligen får ta en viss kurs.

Godnatt jag får fnatt.

Av Andrea - 28 april 2013 13:11

Bästaste Sophie fyller 18 år idag! Firades med överrasknings fest, vänner, släkt och kaos. Men vad är en födelsedag utan lite kaos! Roliga presenter, allt från vår partybox till ett litet akvarium med en jätte fin röd fisk! Snoppfish blev namnet hahaha x) god mat och mycket människor, så ska 18 år firas!
Hoppas hon får en riktigt bra födelsedag idag!

Jag har precis vågat på ta nässpray, om jag dör... nä äsch verkar inte hända nåt farligt än så... *pju*.
Sjuk och väldigt trött (vid 3 tror jag eller kanske tidigare) somnade jag hos Elin inatt, och hon lät mig stanna kvar. Vet inte vad som kunde ha hänt på vägen hem annars. Tacksam!<3

Egentligen borde jag vila men måste åka mot kusinerna, Malin fyller år idag med, 21 år. Blir väl fasters banantårta som vanligt höh.
Mm men jag behöver verkligen nåt gott nu, missade våffelgräddningen x( hoppas det finns nåt med choklad i...

Av Andrea - 27 april 2013 14:56

Så jävla arg och ledsen! Jag orkar snart inte mer. Men det finns ju för helvete inget att göra åt skiten.
Less på att inga kläder sitter snyggt.
Less på att alltid ha ont.
Less på att det aldrig kan bli bättre.
Less på att alltid vara medveten om det.

Vill vara glad idag! För man har inte så många tillfällen att klä upp sig på. Alla tjejer älskar att fixa iordning sig på ett eller annat sätt. Jag med. Men i mitt fall blir det även en pina och jag vill bara gråta. Det är patetiskt. Det är ytligt.


Av Andrea - 27 april 2013 09:43

Magarsh, är sjuk igen!! Känns inge kul när man ska klä upp sig och har röd näsa osv. Det börjar bli riktigt jobbigt, Vicky vill att jag går till doktorn xD

Fredag:
Hade redovisning på historian, och det gick väl sådär eftersom vi bara skulle läsa rakt av. Sen var det matte, världens onödigaste lektion. Vi gick igenom hur grafräknare fungerar... Men alla har inte en så... Aa. Och jag fick F som jag visste, bara att sätta igång och plugga igen då! Fuuu.
Och så bilden, har äntligen en idé nu. Och HAHAHA!! Hysteriskt vad jag skrattade åt: I EN väääärld FULL AV LIIIIIIIV!!!! -är det okej om jag sänker lite? O_O
Orkar inte! Såå kul x'D fick magkramp!
Sen efter skolan fick jag äntligen klippa mig! Åh så skönt det var!
Shoppade lite också och hoppas det passar bra till idag! Men måste säga att jag hatar vissa provrum! dörrarna är minemala och man kan se in både över och under plus alla speglar. Vad är då vitsen med att stänga ens??

Kvällen tillbringade jag hemma hos Elin, mysig Disney kväll och chokladkaka! Perfa! Så jag vill ha det<3

Nu ska jag plugga och fixa till ikväll så chabba!

Av Andrea - 24 april 2013 15:56

Heeey!
Idag började vi halv nio med svenska. Vi brukar inte ha det på onsdagar, vi brukar börja kl 10 med bild, men just idag och några onsdagar framöver är lite speciella.
Blä det är så tidigt när man inte är van!
Men sällskapsåkte bussen (troligen de här särskillda onsdagarna framöver med) med Elin och Sophie så då blev det inte lika jobbigt!
Resten av dagen var "göra klart dag" i bild så vi tillbringade all tid uppe i bildsalarna. Började skissa på rödluvan, blev ingenting utav det. Har idé torka och vill bara gråta för att jag inte kommer någonvart.
Sen gjorde jag nästan klart oljemålningen på mig själv, men fick panik och slutade för dagen istället. Den blev bara sämre och sämre men alla säger att den är bra, vet inte vem som talar sanning haha. Är helt slut i ryggen! Ville hem och lägga mig på golvet.
Lunchen undrar man ju över... Allt serverades i papp och plast. Och det var soppa! Japp soppa i papptallrik.
Men så vid slutet av dagen kom Gunnar med lite överbliven (haha det heter väl inte efterbliven?) tårta så vi flockade upp oss och jag vräkte i mig som vanligt, hah! Ah! Choklad!
Sen åkte vi hem tidigt och jag kunde äntligen lägga mig ner på golvet xP yay och har bokat klippning på fredag.

Dagen har faktiskt varit braa :) trots att jag känner mig grinig, aja är ju ~tjej-veckan~ som spökar antar jag. Men bra onsdag!
Nu sitter jag och tittar på mina favorit tvillingar från youtube xP så himla söta och jag blir glad av dom!
Ha det bra x)

Av Andrea - 23 april 2013 17:32

Hallohj!
Hade en enda lektion idag som började 12:40 slutade vid 2! Åkte ner till jakan, inte för godis, utan för att titta på kläder. Eller nåt att ha på Sophies 18 års fest rättare sagt :) men det finns ingenting där nere och så blir man depp för allt sitter fult på en. Men mamma lovade att vi kunde åka iväg på fredag efter skolan istället, och så kanske jag ska klippa mig också. Hjälp, ett år sedan xP herre vad skönt att få reda ut fågelboet!
Just nu tittar jag på något tråkigt/hysteriskt/skrikigt barnprogram som är fel språkat. Haha det är på danska och jag skrattar för det xP
Aja ska äta nu så baj!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards