Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Andrea - 10 februari 2013 19:40

Hallu!

Har haft en liten halv trist dag. Har varit trött och uttråkad som bara den! Men bäddade min säng med fräsha lakan och tog ett bad :) kändes bättre.

Såg precis "Johnny English Reborn" som jag tyckte var riktigt rolig x) Gillar inte Mister Bean riktigt men han var rolig i den här filmen!

Roligaste scenen! Så hysterisk xD Han har smetat in hela munnen med läppstift också, gjorde min söndag iallafall!


Och bara för att jag är så trött så lägger jag upp denna med. Trodde den var på riktigt först tills jag hörde nåt "omg" liknande från den :P

 

Ha det bra^^

Av Andrea - 10 februari 2013 12:27

Godmorgon eller goddag x)
Jag hade det kul igår kväll. Lite släkt kom över. Vi åt middag tillsamman. Mm bulgogi är så gott^^
Och Lilla Chaisi har blivit förkyld! men han mådde bättre igår. Stackarn, kände tvång att vakta på Charlie x)
Sedan började vi kolla på melodifestivalen. Asså usch det är så dåligt men det är ju tradition att kolla liksom x)
Både jag och Julia gick mitt i (i början egentligen) för att träffa upp våra vänner.
Jag gick hem till Sophie och kom mitt i Annelie låten... Mycket skratt och blandade känslor när ~only the dead fish follow the stream~ gick vidare i final... Asså på riktigt?!
Sedan kom en massa roliga människor som jag tror jag träffat på nyår. Vi kollade på "Step Up" och sedan "Lejon Kungen" (bara för att Scar var med i melodifestivalen). Hysteriskt kul men mysigt lugnt på samma gång. Värt!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards