Alla inlägg under november 2014

Av Andrea - 30 november 2014 19:46

Jag roar Vicky. Nä okej... mest mig själv haha.

För övrigt har min mobil ett pågående damp tillstånd. Ska testa att stänga av och sätta på igen. Annars har jag bara kollat på film medan Matilda bakade ett pepparkakshus.

Ser ut som det lyser grönt fast på riktigt är det mer orangegult?

Av Andrea - 29 november 2014 14:58

Idag var vi på julmarknad.
Såg en häst som hette Rataplan (Dumbledore) och så fanns det en annan som hette Harry.

Söta änglar!
Sedan gick vi runt och kollade i gamla stan. Såg roliga bollar som man kunde plocka och träda på ett snöre.

Det var lampor!

Sen åt vi på Taco bar och en chili flaska utmanade mig så jag blev tvungen att smaka på den. Den var inte så farlig. Visst hettade det till lite smygande men sånnafall tycker jag att wasabi är mycket starkare ;)

Av Andrea - 26 november 2014 13:06

Tog en tripp in till stan och tänkte shoppa lite vinterkläder. Hade stickade tröjor som prioritet men det fanns inga fina. Sen hittade jag Zara butiken och där har jag aldrig varit inne förut och jag tyckte de hade riktigt snygga saker. Provade lite men allt satt såklart fult på mig.
Blööh. Nu står jag och fryser utomhus för min buss går om 20 minuter. Jag är hungrig också, har varken hunnit äta frukost eller lunch.

Ja. Och ja igen. Tur att fler fattar ändå.Därför blir jag alltid deprimerad så fort jag ska gå in i en klädaffär. För jag vet redan innan, fast jag äntligen får syn på något som jag gillar, att det är hopplöst. Jag kan aldrig ha det jag tycker är fint.

...Tur att jag äntligen ska få göra något åt tänderna iallafall...

Jävla skelett.

Av Andrea - 25 november 2014 14:01

Var precis på intervju. Det kändes helt okej, hon som intervjuade var iallafall väldigt snäll och trevlig. Så synd bara att jag är så dålig på att "höja upp" mig själv. Lite ironi i den meningen men ja. Kanske borde kämpa mig till jobbcoachen imorgon och lära mig hur man blir positiv, ha-ha.

Skönt ändå att känna att det är över för idag och att jag kan slappna av, för jag klarade det! Kom bara upp till en nivå av "nervöshet" faktiskt. Jag slapp iallafall ångesten. Och för det är jag ändå stolt, det måste jag säga. För jag drömde nästan tre mardrömmar efter varandra inatt om att jag missade intervjun. Ja på riktigt.

Av Andrea - 24 november 2014 20:58

Lägger upp lite bilder på saker jag skrattade åt igår, för egentligen är jag på humöret jag-vill-gömma-mig-i-en-kuddkoja-och-gråta-och-sova.

Iallafall det här var lite kul tyckte jag igår:

Japp Harry Potter böckerna börjar lida mot sitt slut. Nu har jag bara en bok kvar!

Av Andrea - 23 november 2014 14:39

  Halloj!

Roligaste spelet om man är många är Rappakalja. Spelade igår med familj nr 2. Det blir alltid så hysteriskt och man skrattar tills magen svider.

Idag blev jag utdragen på en liten promenad i nybyggda/ofärdigbyggda Barkarby staden. Det har redan kommit affärer, gym och restauranger där. Kommer ihåg när det typ var ett "fält"...

Såg en lekplats med studsmattor också. Jupp jätte intressant haha, men det var det. Hejdå!

Av Andrea - 20 november 2014 16:26

Haha orkar inte.
Satt på biblioteket igen.. Läste Harry Potter medan jag väntade på att kl skulle bli 1. För då skulle jag till tandregleringen. Blev fotad i munnen och sånt igen. Dessutom har jag äntligen fått en tid i januari då dom ska sätta fast tandställningen. Mindre skojigt (eller ja skojigt och skojigt..) är att jag måste dra ut 4 tänder innan dess. Aj aj! Det låter obehagligt men de flesta har ju gjort det.
Men jag har faktiskt aldrig varit i närheten av "allvarligare läkarbesök" som innebär borrning eller operationer osv. Har aldrig brutit ett ben liksom.
Men tjohej tjoho nu ska jag ut på äventyr.

Av Andrea - 19 november 2014 13:33

Haha bara för att jag mailade igår och "HELLÅ vart är diplomet??" så kom det i brevlådan idag.

Annars då? Hade ställt larmet på 7, vaknade, gick upp, gjorde i ordning mig väntade på bussen kl halv 9. Åkte inte bussen... Promenerade till Ica. Köpte naturgodis, en Mer och promenerade vidare ner till Jakan. Hittade näst sista Harry Potter boken på biblioteket där. Passade även på att betala min skuld på 5kr. Bra att ha det överstökat...

Halvt nöjd och halvt besviken på mig själv och den här dagen. Varför ska det vara så jobbigt för...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards