Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Andrea - 24 februari 2013 19:58

Blöhöihaaa vad jag är nervös! Kommer inte kunna sova och inte orka gå upp imorgon! Och så stänger mitt område av allt vatten imorgon, jippi!
Hur det känns:

Av Andrea - 24 februari 2013 09:18

Hej på er! :)
Gårkvällen spenderades hemma hos Elin med Melodifestivalen och gott. Åt tills jag mådde illa, fick så jäkla ont i magen hahaha. Men det är väl en standard? XD Mys iallafall och skratt åt fåniga posters, men brinnande säng kan ta sig mawha.

Idag har jag väl inga direkta planer, vet inte om jag skulle träna... Men palla inte det! Hela kroppen lider av träningsvärk. Fast jag tror mamma och pappa ville ut och gå i Ulriksdal istället. Dom försöker locka med mig med att vi kan fika där... men jag mår fortfarande illa, haha snopna.
Just nu sitter jag bara i soffan och halv tittar på top model Sverige som lillasyster sträck kollar på.
Hysteriskt x) dom ska lådsas vara med i en reklam och sälja tandborstar.
Hahahahaa min mage "Totbrutth"!
Och åh vad jag älskar när dom får makeover! Skulle vilja ge en frisör fria händer med mitt hår, undrar vad dom skulle hitta på? Säkert raka hela skallen eller klippa jätte kort men så bara "oj, det blev inte så bra..."
Haha kram x)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards