Alla inlägg under februari 2014

Av Andrea - 28 februari 2014 19:25

Av Andrea - 28 februari 2014 13:10

Äckliga tänder! Sitter och slår mig själv på käken för att få dunkandet och ilningarna att försvinna. Varför är det så här nu helt plötsligt?? Den har typ stigit upp i örat och jag vill gråta. Ser ut som det är äckelvidrigt var runt visdomständerna också, eller så är det bara salvan/krämen som lagt sig ovanpå... FACK IT! Hejt maj lajf and aj wanna DAJ. Uuuuh och jag är hungrig men kan inte öppna munnen ordentligt eller tugga! Kommer dö på riktigt! Sitter typ och gråter i panik nu så jag tror jag ska ta och knapra några alvedon och hoppas på domning.
Och så har jag inte gjort psykologiprovet, historian eller artikeln fortfarande. Har lust att slå någon eller ta sönder nåt på ett riktigt våldsamt sätt. Varför är allt så jobbigt?! Gaah JA tyck synd om mig!

Blöhöihaaa

Av Andrea - 27 februari 2014 17:01

Ja aj har fått nån inflammation i tandköttet. Har jätte ont, det dunkar liksom i hela underkäken och värker uuhuuh. Pappa letade fram nån bakteriedödande tandkräm som jag borstade på, trodde det skulle bedöva men nähej svälter ihjäl för jag vägrar äta! Vågar inte tugga, är rädd för smärtan och att det ska fastna under tandköttet där visdomarna växer fram... och ändå får jag inte dra ut skiten för tandläkaren. Har typ svullnat lite också! Inte så jätte farligt då, det syns knappt egentligen men jag tycker det ser lite lustigt ut. Här får ni en hakgubbe på det.

Av Andrea - 27 februari 2014 07:20

Vaknade av tandvärk, det ilar och har sig. Är helt öm :( Skulle kolla vad klockan var... Vaknade tidigt tycker jag, innan sju! Då började jag skratta åt konversationen jag missat från igårkväll xD Fint att börja dagen med skratt!

Ungefär så ja^^ hahaha!

Av Andrea - 26 februari 2014 18:40

Vågat och svårt, passar säkert inte alls mig men ändå. Har skaffat mig ett iallafall som jag kanske ska ha på nån av skivorna, då det ska spejsas lite! Köpte även en eyeliner, lösögonfransar och lim till det. Måste köpa alvöron!

Sen kom den här upp på instagram några minuter senare... Känner bara... Tvilling?! Ja så är det. Känner mig träffad.
Men roligaste av allt! Min wreck this journal är här!! Wehoo!!
Just nu jobbar jag på barnboken och kluddrar klädförslag. Duktig tjej, jag har fått saker gjort idag!

Av Andrea - 25 februari 2014 14:51

Hej! Idag har jag varit i Bromma centrum och tittat lite, blev bara shopping för Matildas del. Men usch usch mår illa för vi och pappa lunchade på Macdonalds som firar 40 år i Sverige. Har inte ätit där på jätte länge och fattar inte hur man beställer så jag fick nån specialare med en slags macka PLUS en wrap och en jätte cola herre jösses! Orkade inte ens hela wrapen och det var inte ens gott :( Pommes är det enda som funkar för mig. Sen fick jag skrattanfall för personalen kom till ens bord typ varannan minut HEEJ vill ni ha en bulle? HEEJ vill ni ha kaffe? En smoothie? Fika?? Det var gratis men allt blev så hysteriskt för man hann inte tugga eller svälja det man redan höll på med. Pappa satt liksom med två stora hamburgare, bigMac och nån supreme, dom största för pappa kan äta ordentligt ibland! Hahah, så står nån där med en bricka "BULLE?" Hahaha...*host* okej bara jag som skrattar...

"BULLE?" (Hahaha Okej måste sluta...)

Av Andrea - 24 februari 2014 17:13

Idag har jag gjort... ingenting. Imorgon ska jag försöka göra någonting, åka och kolla lite affärer? Ja, jag skulle behöva nya saker. Användbara saker. Något roligt. Hoppas jag får iväg mitt lata ASS ur huset i tid.

Av Andrea - 24 februari 2014 07:44

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards