Alla inlägg under juni 2013

Av Andrea - 30 juni 2013 11:22

Igår firade vi mormor :) nästa gång det min tur @_@ Jag måste skriva upp vad jag önskar mig och det knäppaste jag vill ha... Är en gravidkudde. Hahaha!
Någon dag måste jag shoppa lite kläder oxå bleee, det är UNMÖGLISH att hitta något som passar. Och det är deprimerande när pappa säger att de redan börjar sälja vinterkläder +_+ Usch jag skulle kunna leva i ett land utan snö och kyla! Fryser lixom ändå xP

Omnomnom det här blev min frukost och lunch igår. Mohaha jag kommer leva länge! X)

Kolla det ser ju jätte skönt ut! Haha och det var från den filmen (the backup plan) jag fick idén från x)
Hej då!

Av Andrea - 27 juni 2013 19:13

Jag dog lite. Det blev för mycket! @_@ *flaxar med armarna*

Av Andrea - 26 juni 2013 22:09

Hej svejs!
Idag åkte vi och lunchade med mamma i Sollentuna. Åt någon kycklingrätt och sedan kollade vi i lite affärer. Jag var så himla trött eftersom jag har vänt på dygnet så vi struntade i shopping och köpte glass istället x) höh. Hur ska jag hitta nya kläder egentligen?? xD

Har precis fått en Beauty crush från we heart it... Alltså herre! Jag vet inte ens vem människan är. Han är med i någon "Teen wolf" och jag vet knappt om det är en film eller en serie x) Han känns som en B kändis men struunt samma~~~~

*Spaaaaam* men jag menar KOLLA kindbenen nä käken! Och näsan och de typ grönblåa ögonen och fräääknarna!! Jag är såld. Punkt. X)

Hahaha ha det bra!<3

Av Andrea - 25 juni 2013 16:11

Hej!
Har precis kommit hem från jobbet och håhåå vad det tar på krafterna! Jag har ont i både fötter och rygg. Men kul vare! så det är rätt värt det ändå :)
Barnen var roliga och verkade gilla vår kurs. Alla fick lära sig nya saker oxå så det känns bra.
Jag var så nervös innan men vilken lättnad jag fick!
Efter att ha jobbat med barn såhär så har jag märkt (tillskillnad från andra jobb) att man faktiskt mår bättre av dem efteråt, trots stressen osv som uppstår medan. Man känner sig uppskattad och kunnig när barnen faktiskt lär sig saker och samtidigt har kul. Barn säger oftast precis vad dom vill så när de tyckte att vi borde ha kurs igen så blev man lite glad i hjärtat haha x)
Meen mamma som tycker att jag borde bli förskolelärare säger jag NEIN till höhö... Skulle inte palla tyvärr!

Hahaha så söta! Var tvungen att fota några av deras utvärderingar x) Verkligen kul att dom gillade kursen!

Tack för idag slut för idag x)

Av Andrea - 24 juni 2013 18:41

HOLA! Idag tog vi en bättre promenix med kusinerna och Charlie aka Nanni x) Sen har jag övat på att vika lådor till imorgon, och dom blev väl okej iaf... Haha hoppas barnen lär sig nåt xD

Höhö och jag har roligt med en app som slumpar texter till bilder x)
Har gjort tester med Chai men det är roligare med vanliga bilder på människor xP

Haha ja, jag har inget liv så hej!

Av Andrea - 23 juni 2013 23:17

Idaaag har jag...
Suttit inne... Lekt lite "nyttig" och promenerat... Ätit godis och nu tittar jag på Galen i Kärlek. Får lite panik för att det är The Shining snubben meen han är rätt okej nu då. Haha.

Nawi jag har nån sorts kärlek för små saker x) och dom var riktigt goda :P
Haha okej jätte tråkigt sååå hej då!

Av Andrea - 20 juni 2013 20:24

Vi bestämde oss för att gå ut och "springa". Chai följde med som en liten hund x) hela vägen så vi fick vända med honom och gå hem istället.

Av Andrea - 19 juni 2013 16:01

Sitter och blippar på mobilen i soffan och min lillasyster sitter med Paddan och tittar på nåt program som lät jätte skumt... Det lät verkligen INTE bra. Vad äre hon kollar på?? tänkte jag och var tvungen att titta. Så var det Trasan och Banane. Och dom hoppade i sängen helt andfådda... Japp. Nu sjunger dom om Olyckan och jag får genast en massa minnen xD
Men NAIN nu ska jag testa rita lite!

Dagens haha vad äre som hääändeer:

Som dom säger. Too much internet for today xP

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards