Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Andrea - 1 februari 2013 17:06

Tjolahoppsansa vilken dag.
Oj vad jag har längtat efter att just denna dag skulle vara över! Vaknade på helt fel sida och kände hur sur jag var, och stressad... Och ångesten!
Hu...
Hann inte äta frukost utan kastade ner 2 bananer i väskan för att rusa till bussen. Kom lite sent, vad jag HATAR bussarna!!
Efter första lektionen trodde jag att provet skulle vara direkt efter och att vi inte skulle få någon lunch. Åt ilsket upp en av bananerna. Men som tur var hade han flyttat fram provet en halvtimme. Hade svultit ihjäl annars.
Så skrev jag prov i 2 timmar ungefär.
Jag hoppas verkligen att jag får godkänt för det kändes väl okej... Kommer gråta i vilket fall som helst :( Om jag klarar det kommer det att bli lyckotårar!
Direkt efter provet, man hann knappt skriva klart av stress, skulle vi in till stadsmuseet och titta på serieutställningen med Mia och Gunnar. Jag och Vicky sprang efter de andra för annars skulle vi missa tåget som de andra skulle ta, dom som hittade i stan, plus att vi skulle komma in försent.
Väl framme på museet så var det rätt intressant att titta lite på teckningarna. Jag brukar aldrig fatta det roliga i småserier men jag fotade några som jag gillade x)
Sen åkte vi hem igen. Det bildades en kö till min lilla buss och jag tror jag satt bakom en av mina grannar..?
Så kom jag hem, OCH LYCKA! Där står min underbara lillasyster med en nybakad KLADDKAKA! Och så blir det udon-nudlar till middag<3 Dagen blev så bra nu!

Fira fredagen med nåt gott du med<33
Kram!^^

Av Andrea - 1 februari 2013 09:45

Morning!
Idag fick vi börja senare för vi slapp historian och sköt fram bildsaksteorigrejen till nu. Sitter på bussen och hoppas vi alla är piggare nu och inte sårar lilla Bosse igen x)
Sen är det matteprov! Jag taggar sommarskola men det är inget lycko-tagg... Wish me luck!
Bajsi

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards