Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Andrea - 4 februari 2013 18:13

Tjenare surre!
Tänker inte babbla på om hela dagen. Det kan räcka med bildlektionen x)
Vi skulpterar, som jag nämnt tidigare, våra egna huvuden.
Min ser ut som en alien och är jätte läskig. Så får man höra att den liknar mig... Vid munnen iallafall.
Amen tack!
Måste säga att det låter kul när vi jobbar- "Nej mitt huvud har möglat!" eller "Mitt huvud börjar spricka -ska jag spreja det?"
Och så hade vi hade ett roligt samtal om skräckfilmer. Vi har så olika åsikter vi i klassen xD Men jag gillar dem ändå x)
Sedan kom det in tre stycken människor från någonting (typ EU eller nåt sa dom...) och lådsades vara trevliga och undrade vad vi höll på med.

-"Är det någon förebild eller vem gör du den efter?" frågade en av dem mig.
-"Nää det är mig själv" sa jag.

Låter ju bra.
Sådär lagom egocentrisk liksom.
Så sa han- "Jaha jasså, den är inte så lik dig än..."

Hahaha!! Hysteriskt säger jag bara.

Av Andrea - 4 februari 2013 09:32

Se solen den stiger med ett skratt! Eller inte, det ska typ snöa idag...

Hej läsare^^ sovit gått? Ser ni fram emot en ny vecka av läxor och härliga arbeten? Positiv attityd nu!
Lägger upp några bilder på lite kludderier jag gjort utanför skolan. Såg någon bild på fb av en "wolfguy" och fick för mig att härma den lite, gillade ögonen!
Men snälla sketchpad sluta lagga!!!
Och så skissen på min paragraf av Micke och Molle^^ Jag gillar den och ska försöka färglägga med akvareller när jag får tid över.
Sen är det bara någon random ful skiss på en vikinga familj jag fick för mig att rita... Öm ja får se vad som händer med den sen...
Aja, tjolahopp tjolahej!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards