Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Andrea - 19 februari 2013 17:21

Hejsan :)
Var och skrev på pappren om mitt jobb o_o Så pinsamt! Lovar att dom tycker jag är heelt störd i huvudet.
Det händer så mycket i skolan och så just nu, det gör mig helt virrig och trött. Jag sover så dåligt!
Skulle fylla i pappren, skrev 1995 på året och sa tack istället för mitt namn när vi skakade hand osv... Orkar inte.
Och förutom min efterblivenhet så blir jag väldigt blyg och osäker runt nya människor. Sa bara mm okej och nickade. USCH!
Haha aja skitsamma jag har ett jobb!^^
Är lite stolt ändå x)
Fick en t-shirt och lite viktiga pappren att fylla i. Sedan fick jag öva på att lossa skruvar från borrmaskinen och borra. Värmde upp hjärnan igen med gamla träslöjds-minnen. Har inte snickrat sedan 7! Eller haft teknik sedan 9! Känner mig gammal... Fick även göra en namnskylt, haha fin va? blöh nu måste jag plugga, hejdå! x)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards