Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Andrea - 6 februari 2013 17:23

Blöhöihaaa...
Har inget att säga om dagen bara att jag är så besviken på mig själv. Dumma matte alltid en stor svikare och lögnare! Men jag fick iallafall inte underkänt och nu är det mesta över och jag är ~läxfri~ (eller..?) trots det har jag ångest.
Jag undrar vad det är som gör mig så äckligt stressad. När jag blir det spänner-eller biter jag omedvetet ihop käkarna så hårt att jag får ont i både tänderna och huvudet. Jag har fått somna med migrän hela denna vecka O_o vad e det för fel??

Och HAHAHAHAA säger jag till min tavla! Den kommer bli bättre det lovar jag xD det hoppas jag iallafall :3
Nu förstår jag hur svårt det var att måla "Mona Lisa" eftersom vi använder oss av samma teknik som Leonardo. Måla tunt, sudda runt, måla tunt och sudda runt... Jag vill bara kladda på med färg rakt över hela x)

Ja nu är det snart dags med träningen! Heh första gången med PT... PTn PÄR... Hoppas det går bra för mig och att det bara är lite prat den här gången x) höhö laat

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards