Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Andrea - 18 februari 2013 18:38

Tjolej se på dej! Har sånn träningsvärk i magen x)
Ja var ju och tränade igår och måste bara säga: Jag kan få skrattanfall om flera människor gör samma sak samtidigt utan att tänka på det. Som på till exempel gympa pass, tänk er yoga. Så säger ledaren "så går vi ner i hunden" och alla går ner i hunden med allvarliga miner.
Eller så gör alla i rummet olika saker som igår på gymmet x) Jag låg på en matta på golvet efter några ryggövningar och tittade runt. Nästan alla maskiner var upptagna. Joggande människor på rullbanden och en 50 årig gubbe som intervallade med högsta farten. Då och då kastade han sig från bandet med andfådda HAAA HAAA andningar. (Trodde han skulle dö) Andra gick på gångmaskinerna och några lyfte vikter av olika slag. Samtidigt spelas någon hysterisk workout-låt.
Så korsar en man i korta shorts med två kilovikter i varje hand, förbi i ordentliga utfallssteg...

Dagen idag har varit lång och jag har varit trött. Bra kombo.
Först skulle jag ha redovisning men den blev flyttad till efter lovet. Skönt fast irriterande!
God middag hemma blev det iaf x) kyckling med potatisklyftor!
Och nu blir det "Bruce den allsmäktige".
B-E-A-utiful x) Jim Carrey<3

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards