Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Andrea - 3 februari 2013 18:52

Jag dör! För denna video! Kan bara lägga upp bilder på den eftersom jag är på mobilen x) men stackars bubbe blir helt röd :( hahaha orkar inte.
(Två random bilder på en normal konversation efter)

Av Andrea - 3 februari 2013 11:14

Hurtig mört!
Att träna gym på söndagar är skönt. Nästan inga människor alls :) Nu är jag svettig och det känns skönt i kroppen, vill hem och duscha. Skulle gå och fylla på min vattenflaska och upptäckte the genius vattenkran. Hahaha!
Ja man får väl strunta i att ha lagom varmt vatten om man ska tvätta händerna då x)

Av Andrea - 3 februari 2013 08:55

Åh herre blääää!!

Heej x)
Igår firade vi som sagt farfar med en liten fika. Åt som vanligt tills jag mådde illa haha farmors mat är alltid bäst!
Sen var det ju melodifestivalen i år igen... Usch alltid lika dåliga låtar, men det är ju tradition att kolla :P Hoppas det blir bättre så att man slipper hjärntvättas av dom på radio...
Och så ska jag träna idag igen! Kommer bli lite styrka på gymmet bara men ujujuj vad duktig jag känner mig x)
Hoppas ni får en sovmorgon iaf!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards