Alla inlägg under december 2014

Av Andrea - 31 december 2014 13:21

Har städat medan jag lyssnat på hög musik så nu ska jag ta en dusch och sen måla naglarna glittriga.

Så vackra och intelligenta.

Dagens inspirerande ord haha. Vi är cancer!

Av Andrea - 30 december 2014 17:13

Dagens:
"Se på den fina utsikten!"
"Det går ju inte, solen är i vägen!"

Mamma drog ut mig och Tildis på långpromenad. Målet var ett fint ställe vid vattnet där vi kunde mata ankorna. Det blev kaos, alla bråkade om brödbitarna. Vi såg även två svanar, så fina i allt det vita och guldgula. Synd att jag inte fotade dem.

Av Andrea - 27 december 2014 14:08

Han är lite rolig ändå, den där katten. Följer efter en som en liten hund när man är ute på promenad.

Rea

Av Andrea - 26 december 2014 20:23

Usch vilket kaos det var i Täby centrum idag. Blev trött och arg med en gång. Människohav. Och så fanns det nästan ingen plats på matställena så vi hamnade på någon konstig öppen sak där de gjorde wraps, sallader och juicer typ. Det var tyvärr inte gott haha, jag hade ris och jordnötssås i min? Usch nä misslyckat. Hittade inga kläder heller.

Av Andrea - 25 december 2014 22:49

Idag firade vi jul igen med andra delen av släkten. Fick massor av paket och jag märker att temat är "mysigt". Nu har jag massor av sockor, tjocktröjor, en filt, vantar och en sovmask. Fick även ärva en halsduk av pappa haha. Gladast är jag över min högtalare! Yay! 

Imorgon ska vi på rea hela familjen så jag ska sova nu, är oändligt trött och mätt. Dagens citat som jag och Matilda tyckte var roligt just då. Man får en ful bild i huvudet av situationen liksom: Farfar klagade på en otrevlig människa han stött på "Han var en gris, en sån jädra super gris."

Aah Gud två av mina... Umm 4 portioner? Och sen var det fika hahah hjälp min mage kommer spricka snart. Mamma kommer tvinga mig att träna upp mitt gymkort som jag fick förra året... Innan det här året är slut säger hon redan nu, och det är nog tio klipp på det.. Aja tjohej tjoho det ska väl gå...pust och flås!

Såg även att farmor och farfar hade sådana där boll-lampor som jag såg i gamla stan förut. Roliga små saker, låg i korgar som plockgodis. Vill också ha!
Sedan visade farmor mig att de hade ramat in min tavla haha. Satt på väggen i deras vardagsrum.
Godnatt alla hoppas ni haft en fin jul!

 

Av Andrea - 24 december 2014 21:44

Chai smyger utanför för vi har hundar på besök. (Han är inte hemma än. Antisocial haha. (Okej uppdatering han är hemma igen innan jag hann publicera inlägget, han står och skriker i hallen (jätte intressant!)))

Det blev fullt under granen när alla var här. Sedan åt vi i hundra omgångar hela kvällen.

Vi sjöng självklart med till Let it go när den var med på Kalles.

Sedan körde alla vuxna "säcken" leken. Jag fick inget bra nummer men moster var snäll och bytte sin julklapp med mig. Haha så jag fick mitt eget paket! Riktigt nöjd, den luktar så gott.

Sedan såg vi på VS fashion show. Lyckades få en riktigt charmig bild på Taylor. Alla var så vackra men det är så synd att de tagit in fler lite för smala modeller tillskillnad mot förut.

Sen snöade det! På julafton. Lycka!

Av Andrea - 24 december 2014 09:35

Haha klockren beskrivning av Harry alltså. Min lille pojke!

      

Inatt läste jag klart alla böckerna. Fan kunde inte låta bli, började tjura när ena tvillingen dog. Dumma! Sen grät jag hela boken ut kändes det som haha till kl 1 på natten. Mina bebos ju! Vill krama om alla! (Känns som jag drömt en massa konstigt också. Någonting om att Dumbledore satt fast i en bil..?) 


Åsikt: Är typ arg på slutet för jag tyckte inte att det var tillräckligt! Fastän allt blev bra. Slutet funkade bättre som ett filmslut och därför blev jag lite besviken. Men böckerna var 100 gånger bättre än filmerna. Gillar alla karaktärerna så mycket mer nu och så förstod jag allting bättre. Jag är glad att jag tvingade mig själv att läsa dom. Det känns som det var ett tag sedan jag blev uppslukad av en bok och det känns härligt. Jag avgudar iallafall J.K Rowlings sätt att skriva och hennes fantasi. Hon kan ha blivit min idol på ett sätt haha. Jag vill också kunna skriva en vacker dag.

Och föresten GOD JUL!

Av Andrea - 23 december 2014 13:50

Hahhh jag blev så förvånad, det där var jag inte beredd på kan jag säga.

Men det här beskriver mitt humör från inatt och fortfarande pågående.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards