Alla inlägg under december 2012

Av Andrea - 31 december 2012 11:46

Jag har tyckt att jag fortfarande ritar likadant som förut men när jag tittar på gamla teckningar upptäcker jag att, hahaha, jag har visst förbättrats! Lägger upp en bild på några manga/anime teckningar genom åren som kommer upp på instagram senare. Om det slutar lagga...
Slänger in en liten bild på mina copics oxå :) där vill jag verkligen improva haha x) hej 2013!

Av Andrea - 30 december 2012 16:38

Upptäckte värsta bra knepet idag om hur man får bort glittrigt nagellack på ett enkelt sätt :D Thank you who ever invented this!! Haha en liten bild på hur man går till väga då!
Ha det gött x)

Av Andrea - 30 december 2012 14:31

Nån annan som får såhär på sims3 årstider? Störiigt..! Dx

Av Andrea - 29 december 2012 14:00

Jag brukar ofta göra mina julklappar själv om jag orkar... Fast det är inte så svårt egentligen x) Men tycker jag är lite kreativ ibland. Ja ibland kommer det slår det till, tycker att jag tappat det lite! Mina vänner som får ta emot tänker nog -wtf är det här nu då..?- varenda gång! haha men jag tycker man behöver en vän som är lite speciell sådär xD mehehe! Iallafall, i år gjorde jag fotsalt! De gröna bladen är citrongräs och sedan är det lite rivna citron och apelsin skal. Fick en väldigt frächt doft och de verkade faktiskt gilla dem^^ yey!

 

       

Vet inte om någon av er lyssnade på Mona och Mastiff när ni var små? Citerade iallafall en av hennes låtar till burkarna x) tyckte det var lite passande och kul^^ 

Kram!


Av Andrea - 28 december 2012 20:48



Hmm har inget att skriva om riktigt. Min lillasyster har fått halsfluss och jag tycker så synd om henne! Hoppas hon blir frisk snart x( Men laddar upp en bild jag gjorde för några månader sedan. Har sett så många bra tecknare på youtube som målade i photoshop. Och dom fick det att se så lätt ut Gaah! Så ville testa själv x) 

  

Haha godnatt!




Av Andrea - 27 december 2012 19:24

Woah vackra människor!! Har sett Victoria's secret fashion show i repris precis, stört att vissa av dom fött barn! Gillar att de här modevisningarna är så lekfulla och att modellerna ler och vinkar, det är ju en show liksom x) Så trist när beniga, bleka, känslolösa dockor bara vandrar fram och tillbaka på catwalken!
Hehe och såklart som tjej så ska man ju alltid bli lite avis... Vill oxå se vältränad ut! Är redan smal men det räcker inte för jag har ingen som helst form! Ska sätta igång och träna imorgon faktiskt, för jag måste få upp ett flås! Har sämst kondition plus det att jag har varit sjuk i 2 veckor därav legat inne stilla.. o_O blir andfådd av att sätta på mig skorna... hu! Nä måste skärpa mig! Vill att de här spinkiga armarna ska få lite muskler! x)
Tänk på hälsan! Kram :)

Av Andrea - 27 december 2012 10:39

God morgon! Sovit gott? Det har inte jag! Usch, jag är irriterad på min katt som börja mjaoa (skrika) både kl 2 och 5 inatt. Fattar inte vad han vill!
Iallafall, idag tror jag att jag ska testa på mina nya fina pennor! Senare har jag planer på att träffa mina vänner som jag inte hunnit ge mina julklappar till ännu! wää har haft influensan och den har inte velat ge sig, men det enda som spökar nu är skrovlet i halsen! Skönt :P
Var och shoppade som sagt igår. Det var rea och folk var som galna :O det jag köpte var ett block med pappren, får se om de funkar bra till pennorna. Copic markers är speciella turspennor som kan bli väldigt fina om man kan tekniken. De "blöder" mycket men det är för att man ska kunna blanda in färgerna i olika nyanser och så där. Till skillnad från vanliga turs så ska copics inte bli lika sträckiga och knorvla sig om man målar på samma ställe. (Haha fin förklaring där) Har verkligen längtat efter att få testa på dem men tror att det kan bli väldigt svårt. Jag är sånn som gärna vill kunna allt med en gång :P men men! det får ta sin tid den här gången för jag vill verkligen lära mig!
Kraaaam x3

Av Andrea - 26 december 2012 19:44

Här är några av mina julklappar ^^ Blev extra glad över mina Copic markers och ps3 spelen! Är nyfiken på Skyrim som alla andra snackade om förut och verkligen super glad över resident evil... men det svåra är att all text kommer att vara på japanska! Haha får klura ut hur man startar det för talet är på engelska men jag ska nog klara det! X)
Vi hörs!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards