Alla inlägg under mars 2013

Av Andrea - 31 mars 2013 16:50

Hej^^ Bra dag?
Åkte in med Julia till stan idag. Gjorde så att vi missade bussen, ja jag vet inte vad det är med mig och bussar alltså xP sorry! Men det var inte så farligt som tur var. Vi hittade lite grejs och jag nöjde mig med tre nagellack (mm..), en "bok" och en glass. Så himla varmt idag, underbart men jag skulle tagit vårjackan. Vi fick skjuts hem och oj vad trött i benen man blir av shopping.
Hemma igen åt jag sen lunch och fikade med kaffe. Japp leker vuxen.
Nu har pappa satt på Lawless på tvn så ska kolla på den :) ha det bra!

Av Andrea - 30 mars 2013 19:10

Glad påsk igen då! :) nu ska vi fika efter en god middag hos mormor.
Puss!

Av Andrea - 29 mars 2013 21:22

Nu har jag ätit så att jag nästan spyr! Fick även ett ägg av farmor och farfar som jag öppnat, heh. Och imorrn blir det mer! Hos mormor x) weeehooo ladda om och gör plats för meeer! Så det är, hurra för högtider^^ lägger upp bild på mina fina bildekort (om jag minns det) imorgon. Fick dem av mamma imorse också, så fina! Gillar dom verkligen :) mamma är gullig hon<3
Kraam

Av Andrea - 29 mars 2013 13:47

Hej alla! Idag far vi till farmor och farfar på påskfirande :) mamma har inte riktigt koll så det värpte i äggen idag här hemma x) haha fick godis och en ny tröja!

Här är tröjan,från Vila tror jag. Den var rätt fin men nog inget jag hade köpt själv :P men man ska ju köra på lite vågat! Färgsprakande är kul :)
(Och en konstig bild (enda bilden) på mig i den haha, och lite av mitt stökiga rum (ignorera det gärna (och vad mycket parangteser det blev)).)
Glad Påsk!

Av Andrea - 28 mars 2013 17:01

Hallöjj, gröpt ut mitt huvud, bokstavligt haha. Ja ni såg resultatet x)
Kommit hem från bion, vi såg Nicevill och nu är jag helt 50-talig i huvudet haha. Om vi plötsligt skulle leva i den tiden, hur skulle jag vara då? Antagligen skulle jag inte ha funnits alls. Att mamma och pappa träffats då skulle inte vart möjligt :P heh aja verkar ändå ha varit rätt hårt.

På vägen hem på bussen såg jag några små påskkärringar ute och gå. Så mysigt jag älskar påsk! Nästan bättre än de flesta högtider x) kanske för att jag har en speciell kärlek till godis höhö.
Glad påsk på er!

Av Andrea - 28 mars 2013 11:59

Aldrig sätts ens självkänsla så högt på prov som när på bildlektionerna.

Tror jag skrattar ihjäl mig! Som Linnea sa, "Det känns som vi har ego-tema" eller nåt liknande x) haha ja vi målar, fotar och skulpterar oss själva helatiden x) orkar inte. Kan dock säga att oljemålningen INTE är klar än...
Aja här får ni se det senaste, jag bjuder på dom så skaffa lite magABS nu! Kraam

Av Andrea - 27 mars 2013 19:52

Haha hallå igen, jag följde med min lillasyster och kusin till Stinsen när Yohio skulle uppträda. Herre vilket människohav, usch och blä xP gick och kollade på kläder. Det har kommit in liite nya fina kläder till Gina, liiite. Modet är så fruktansvärt fult just nu, kan inte ens gå in på H&M! Och jag behöver verkligen nya kläder. Inte för att alla tjejer säger så och sen ändå har över tusen olika plagg! Jag spyr verkligen på min garderob (typ 5 "kläder" från 7:an som jag använder varje dag).Tror jag måste rensa när jag kan x)

Här kommer folkhavet och Yohio x)

Av Andrea - 27 mars 2013 16:03

Hallå :)
Idag har jag haft "ledig" dag men jag jobbade med en massa ligger-efter-bilder x) Gjorde klart mitt collage på Hans och Greta, ja det blev kul xP Hans posar lite väl haha. Gjorde klart barnboken oxå men har inte bild på den ännu. Imorgon blir det lera och olja :P
Tjolahopp!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards