Alla inlägg under januari 2014

Av Andrea - 31 januari 2014 20:58

Cats premiär imorgon!

Av Andrea - 29 januari 2014 19:03

Av Andrea - 20 januari 2014 15:20

Hej jag borde plugga :)

Av Andrea - 19 januari 2014 14:26

Degar i soffan med Supernatural nonstop typ... Huw måste röra på mig lite känner jag! Är på säsong 3 nu och det finns väl 9? Bara 7 på netflix men det lär ju ta ett tag för mig innan jag kommer dit ändå. Dom är lite B men det är bara bra! Varje avsnitt är som en liten skräckfilm och jag gillar skräckfilmer men blir samtidigt jätte rädd... Men dom e precis så att jag vågar titta själv x) och jag gillar Sam och Dean! Fast det är väl typ hela grejen xP

Alltså deras "funnymoments" som bryter helt mot allt det andra...

Orkar inte beebisar<3 xD och sen var en skådis från Walking dead med i ett avsnitt och jag hypade. Hon såg så annorlunda ut i smink och långt hår att jag knappt kände igen henne. Och då fick jag reda på att hon pratar brittisk engelska ._. I zombie serien är alla alltid smutsiga och hon har typ bred Texas dialekt eller nåt, så himla mindfuck... men så är det och va skådis antar jag xP

Av Andrea - 17 januari 2014 08:23

Eeeh jaa... HAHA alltså!
Dagen börjar bra, vi har lång sovmorgon så jag kan ta en dusch och äta frukost i lugn och ro. Skönt. Sen måste jag ta tag i mitt gymnasiearbete som ligger och gnager på mitt samvete hela tiden och skriva svenska uppgifterna så jag har det klart... plus lite mer skit som måste göras. Men det får bli i helgen *fnys jo visst* aja hela helgen blir uppbokad iaf.
Och som alla svennar måste jag kommentera vädret! Dör vill inte ha snö, snälla bort från mig med din iskyla! Du får mina fingrar att domna bort och det svider i all hud ÄCKEL VINTER dra härifrån!! Åh kom med varma sommardagar och jordgubbar istället...

Av Andrea - 16 januari 2014 17:32

Chaise bajsi, han är den enda som förstår när man är frusen och har ont i magen<3

Av Andrea - 15 januari 2014 05:57

   En uppgift, en stoor psykologiuppgift ska lämnas in idag kl 12 på dagen! Jag skjöt upp allt igår... Dumma mig. Och imorrn har vi historia prov och jag har inte hunnit plugga för det! Weho mina F är välförtjänta. Så jag gick upp halv 6 imorse och skulle fortsätta men nu skriver jag här och blöder näsblod. Ännu mer Tjoho!
Haha igår herre Gud...

Av Andrea - 10 januari 2014 18:10

Tänker tillbaka på den solmogna mangon vi åt i Indien... Det var gott det. Det var en bra dag. Men vi klarar oss rätt bra på nachos och guacamole som fredagsmys ikväll. Faast... Vi har drabbats av någon liten mag bacillusk som inte låter oss behålla maten i mer en en halvtimme, uuuh jobbiga mage sluta nu! Jag har haft så sen vi satt på en restaurang för någon dag sen och jag blev tvungen att springa helt kallsvettig till hotellrummet mitt i maten. Pinsamt. Eller så blev vi smittade? Minns ett franskt par på flygplatsen som var gröna i ansiktet och helt utmärglade, dom verkar inte haft en kul semester. Dom var bokstavligen helt grå gula i ansiktet och hängde över bänkarna vid incheckningen. Jag är glad att jag slapp sånt på själva flygplanet iaf. Jag tänker inte flyga igen på minst 2 år. Trött på den skiten. FAKK JO igen.

Idag vaknade hela familjen klockan 4 på morgonen. Vi åt frukost tillsammans och jag vågade inte gå till skolan med den här risiga magen. Matilda däremot kämpade dit och spelade fotboll till kl 5, fattar inte hur hon orkar! Med vårat jetlag är det nästan 10 på kvällen. Haha jag har haft slapp dag, började kolla på nya Jacksgap videon men kom på att dom är i Indien så jag klarade inte av att titta! Hahaha... Annars var jag på Ica och laddade mitt busskort och hämtade böcker i skolan till proven nästa vecka. Gosh! Ja låt mig klaga känns som jag är tröttare än någonsin, den här resan var ju menad att bli harmonisk! Yoga, juicer och avslappning. *Ommmmmm*

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards