Alla inlägg under juli 2013

Av Andrea - 29 juli 2013 21:39

Haha skriver väl välkummen ti Gotland igen då! Vi hade finaste "stugan" och god mat varje dag. Det jag saknade var wifi... Och chaisy då x) som vi hämtade idag förresten!

Ringmjuuren

Då var vi lixom tvungna...

Moster åt en liiiten mini kyckling!

Läskigaste stranden med värsta dimman. Vi stack direkt x)

Roliga små djur! En liten kattunge och en jätte liten fladdermus^^

Massor av maat. Jag har gått upp 3 kg efter alla bakverk, mega visby glassar och bullar varje dag xD fick äntligen smaka solbulle också som jag har haft memorerat i huvudet sen typ 6:an ;)

Aa... Jag vet inte asså... Och så stod en gubbe där och flina mot mig när jag fota så jag sprang där ifrån.

Ja vi hade det bra x) parmesan och godnatt!

Av Andrea - 22 juli 2013 09:18

Dålig mottagning x(

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Andrea - 21 juli 2013 20:47

Dålig mottagning x(

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Andrea - 20 juli 2013 22:00

Imorgon ska vi till Gotland, hela Wide klanen! Så vi har lämnat Chai på katthem igen :(

Hahaha han ser livrädd ut, lilla pluppen! Med munnen öppen och allt xP Satt och mjaowade hela vägen till uppsala, min lilla bebis! Saknar honom redan x(

Sen såg vi 3 jätte söta små kattungar<33
Och sen en annan Chai-katt! Sötnöt med fläck i pannan^^

Och jag åt macdonalds!! +_+ visserligen inte hamburgare men ändå... Okej nu måste jag sova för jag ska upp kl 3-4 imorgonbitti!
Hej då^^

Av Andrea - 18 juli 2013 22:50

Hohoho idag lagade jag koreanskt igen!

Gick till lövsta med Julia och Tjaani träffade upp mamma, Matilda och Olle. Spelade lite volleyboll och kollade på en vindsurfare. Åh vad jag vill prova surfa! Måste göras innan jag dör. Bara lyckas stå upp i 2 sekunder på en våg! Lycka o_o Fast i ett varmt tropiskt hav då förståss haha ;P
Sen har jag spelat sims x)

Av Andrea - 18 juli 2013 11:25

Varför skrattar jag åt saker som jag faktiskt tycker ät tråkiga? Dagens filosofi...

Av Andrea - 18 juli 2013 00:23

Lagade mat igen x) vill lära mig lite matlagning, blöhöihaaa, och vill gärna prova nya smaker. Det blev tyvärr inte så gott med udon till thai rätten... Misslyckad maträtt igen pga RIS. Imorgon ska jag prova igen.. Haha nu ska jag ha riset med... Även fast man inte ska ha det just i den rätten. Haha aja Zzz...

Det blir en asiatisk vecka x) Koreanskt igår, thailändskt idag, koreanskt imorgon (eller idag...) och om jag får fortsätta plåga min familj, så japanskt imorgon! xD

Skrattade åt det här när jag rensade galleriet xP

Och jag som inte ens gillar hamburgare, men de här var bara för söta!

Av Andrea - 16 juli 2013 21:37

Idag lagade jag mat x) Koreansk "doejibulgogi" (som jag inte kan utala haha) och det blev sådär, hemskt starkt och hårt ris hahaha. Mamma och pappa tyckte det var jätte gott men jag vet tyvärr inte om de spelade xD eller riset då... Ingen chans att det var gott! ;P

Ser godare ut innan allt blandas och hettas upp xD

Tja kul iallafall! Om riset vart gott skulle jag känt mig nöjd x)) Vill prova något annat nästa gång, kanske udonnudlar...^^
Kram!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards