Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Andrea - 22 februari 2013 18:59

Heej alla glada!
Har ni lov från och med idag? Ser ni fram emot en läxfri vecka med efterlängtade sovmorgnar?
Så blir det inte för min del, jag ska ju jobba nästa vecka. Känns väl sådär x) meen ska samtidigt bli kul! Hoppas det går bra för mig där haha.

Jag kom precis hem från ett träningspass med nya PTn.
Det.Värsta.Jag.Varit.Med.Om
Jag sa till honom att jag aldrig tränat förut bara nu i några veckor, men jag är nybörjare i allt fortfarande.
Majgaaard han hissade upp mig i taket, bokstavligen talat!
Ni vet plankan? Den skulle jag göra fast fötterna hängde från luften i varsit band. "Din förra PT visade väl bara 'vanliga' plankan"
Och så visade han långsamt när han gjorde alla övningar vi skulle gå igenom och jag skulle titta på varje muskel han använde, herre (stajlare där..), och så hela tiden "okej! bra!"
Och det var väl bra? Positiv?
Han hämtade en matta och la ut den på golvet "Okej. Bra" till sig själv.
Fick hålla mig från ett skrattanfall där.

Aja så det är, så det är. Tur att jag redan hade väntat mig det värsta! Nu kan jag unna mig freedaagsmyyyys x)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards