Alla inlägg under november 2015

Av Andrea - 30 november 2015 22:00

Idag var jag och pappa förbi farmor en liten stund, sedan åkte vi till Täby. Pappa handlade julklappar men jag fick ingenting gjort.

Såg en majs.

Jag och lillasyster gjorde klart vår julkalender iallafall. I sista sekund. Hade glömt bort den.
Var för lat för att fota själv.

Nu ska jag sova.
Godnatt.

Av Andrea - 29 november 2015 16:55

Och en köttfärspizza till lunch som mormor var orolig att vi inte skulle vilja äta eftersom vi har dragit ner på kött här hemma. Men den var god trots allt.

Det är lite svårt med nya vanor.

Sedan blev det bullbak!
Lussekatter i alla vinklar. Testade att göra en video när de gräddades i ugnen, använde snabbspolning.


Fluff och puff!


Av Andrea - 28 november 2015 21:28

Gud vilket konstigt humör jag har haft idag. Det enda jag åt under dagen var olika smakprov på proteinbars, vitamin och energidrycker. Blev pigg och full av energi i benen men jätte trött i huvudet efter ett tag... jag somnade i bilen på vägen hem, fast klockan var tre. Jag tål inte riktigt sånt där tror jag, hehe.


Den neongröna smoothien var jätte god! Det enda han mixade i var en apelsin, en banan, ananas och baby spenat.

Det var skillnad på de olika delarna inne på mässan. På ena sidan var det lugnare.

Där var det lite yoga, massage och mer prylar. Sedan fanns det skönhet, smink osv.

Medan den andra sidan var hysteriskt. Power musiken dånade, det var armbråttning och proteinpulver.

Haha!

 

 
 

Av Andrea - 27 november 2015 16:07

Som rubriken löd, jag fick äntligen kolla in IMAX salongen. Allt är nytt, stort och fräscht. Stolarna var sköna, gillade att ingen kunde skymma sikten (eftersom att det var så brant) och benutrymmet känns som ett måste nu.
Synd att jag valde att prova cheddarost popcornen bara.
Annars var allt bra tycker jag iallafall. Får ta och se något utan 3D nästa gång. Jag tror att man känner mer skillnad då om man vill jämföra med vanliga biosalonger.
Kan ge ett litet tips till er som är känsliga för högt ljud, ta med er öronproppar om ni funderar på att se en film på IMAX.
Volymen är högre än vanligt och ljudeffekterna kommer från alla håll och kanter. I början satt man med gåshud och hukade sig i stolen, haha.

Av Andrea - 24 november 2015 19:14

Jag har haft så tråkigt att jag tillbringat dagen på youtube. Så nöjd!

Iallafall, jag skrattade åt den här ett tag:


Av Andrea - 22 november 2015 16:26

Idag har familjen och jag gått runt i Mall of Scandinavia. Jag och lillasyster ska göra en egen adventskalender i år, så vi letade efter småsaker att ha i den.

Tjuvtitt-

Sedan blev det vegetariska linsburgare till middag med hemmagjort nybakat bröd. Gissa om det luktade gott här hemma.

Av Andrea - 21 november 2015 16:12

Idag har jag varit på Stenige slotts julmarknad. Fick träffa farfars syster som hälsar på i Sverige. Hon bor i England. 

Sist jag träffade henne var på fasters bröllop och då var jag 11 år. Det är nästan 10 år sedan! Känner mig gammal när jag tänker så, haha. Men det var mysigt att tillbringa dagen med henne, faster, Malin, farmor & farfar och familjen haha.

Såg roliga honungar! ...honungsar honungs?

Av Andrea - 19 november 2015 08:00

Jag överraskade mig själv igårkväll innan jag skulle sova. För det här var det dummaste jag gjort på länge, kanske någonsin.

Iallfall, jag skulle testa att göra ett IQ-test för skojs skull. Tydligen skulle en smsa för att få veta resultatet och det gjorde jag innan jag såg att de drog 50 kroner på det... Nu när jag är som fattigast också. För ett himla IQ-test!

Jag brukar aldrig ge ut mina uppgifter såhär annars... Vad var det med mig?? YOLO när jag halvsov typ.


Såhär såg min reaktion ut ungefär. Jag har kortat ner den, FRUSTRATIONEN är stark.

   

Vi lär så länge vi lever


Här kan du göra testet om du vill det. Det bästa jag har gjort i mitt liv! Jag kunde ha gett pengarna till någon som behövde dem på gatan MEN NAEH.

VARSÅGODA!

http://www.iq-tester.se/se-se/iqtest/32?g=c64ddbee

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards