Alla inlägg under mars 2015

Av Andrea - 31 mars 2015 16:32

Fick inget jobb idag så mamma tvingar mig att hålla mig vaken. Övningskörde med pappa till Täby centrum vid 10 imorse. Kollade på MacBooks i Apple-butiken. Mitt I-landsproblem är... Välja en med 13 tum eller en med 15 tum? Den ena är större men den andra har lägre pris. Hm hm hm. Haha. Sen körde pappa till farmor och farfar för jag litade inte på mina trötta ögon. Vi fikade lite och pappa hjälpte farmor med bilder på datorn. 

Jag tittade på väggen under tiden. De har satt upp foton och teckningar på och från oss. Får skratt. Poeten Andrea 8-10 någonting? Och konstverket med Barbie-dockan bakom också. Fiiiin.

Sen såg vi en jätte stor katt som var kelsjuk. Var rädd att han skulle stryka sig mot bilen när vi körde ut. Haha söten. Kändes ovant att se en sådan långhårig sak som påminner om Chai fast ändå tvärt om, mörk och med gula ögon.

 


Av Andrea - 31 mars 2015 05:09

Inte sovit en enda blund och om en timme ringer klockan. Varför.

Av Andrea - 28 mars 2015 11:24

Jag har varit instängd för länge.

Har lust att läsa om alla men jag har bara de två första böckerna.

Sista haha.

Av Andrea - 26 mars 2015 21:25

Snutit mig hela dagen och käkat apelsiner. Nu tittar jag på Berg och Meltzer i Europa, roligt faktiskt och hysteriskt.

Hej

Av Andrea - 25 mars 2015 10:04

Jag har astma och drömde konstiga drömmar inatt. Någonting om att min kusin kom hem från Spanien och hon kunde bara prata spanska haha.

Igårkväll såg vi Hunger Games 3 eller Mockingjay här hemma. Jag tyckte att den var bra! Förstår att andra klagade på att den är lite seg, det är som en upptrappning inför finalen. Den skulle ha varit jobbig att se på bio kanske? För då är man så laddad och glad. Jag var nog på ett sånt humör så att det passade. Det är ingen film man ska se om man är på glatt humör för då blir man garanterat nedstämt kan jag tänka mig! Men jag tyckte om den.

Vet inte varför jag sparat ner denna.

Av Andrea - 24 mars 2015 15:13

Det river i min hals så jag dricker honungsvatten och läser böcker. Trist för det kunde ha varit bättre. Jag vill hitta någon bra bokserie som inte har det där- "Först en mystisk snygg kille som döljer något, sedan en huvudperson som klarar allt och alla är kära i henne och sen blir det triangel drama" Haha. Det finns alldeles för mycket av den varan känns det som. Tyvärr innehåller de flesta böcker i "min" genre just sådant. Varför? Får väl ta och skriva mig en egen bok haha.

Får skratt. Från Game of thrones till Disney prins.

Av Andrea - 23 mars 2015 12:23

Vart tog våååren vägen?? Jag börjar bli förkyld känner jag. Tror att jag blev kall när solförmörkelsen var. Satt på jobbet och frös ihjäl då. Sen började det att snöa dessutom. Kaos!


Uppdatering! Fin cover på Taylors låt:

Av Andrea - 22 mars 2015 20:30

Idag var vi på lakrits- och glassfestivalen!

Kläderna är av lakrits haha.


Söta mini glassar för provsmak. Som sådana där man får soya i när man köper sushi.

Ja det fanns så mycket att provsmaka!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards