Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Andrea - 8 februari 2013 17:57

Haha hej hur är det?^^
Just nu är det JAAA ÄNTLIGEN HEEELG känsla för mig.
Och det är så härligt för jag är så himla himla trött! Mycket plugg och mycket stress har passerat. Det kändes som om det var fredag i måndags så ni kan tänka er hur långsam veckan kändes för mig xD haha!

Okej, min dag har väl varit bra :) Bild-konst-historia (vet fortfarande inte vad lektionen heter) lektionen 8:20 var kul trots gäspningarna. Jag kunde svara på saker x) hurra känner mig smart!

Här får ni lite bilder på min barnboksframsida under process xP Har försökt ljusa upp och förstärka lite så att man ser vad det är på skärm. Så "hehe" för kvalitén x) Vill bli klar med den snart men samtidigt inte. Älskar rita sådant här och blir nästan sugen på att göra en hel barnbok av den!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards