Alla inlägg under april 2014

Av Andrea - 29 april 2014 15:49

Heh borde inte skriva här för jag ska plugga men...

Psykologiprovet vet jag inte hur det gick, besviken på mig själv iallafall. Hoppas jag klarar det bara.
På bilden fick vi måla självporträtt på en spegel som vi sedan tryckte ett blött papper på. Haha ja ni ser ju hur det blev!
Sen åt vi egen lunch som vanligt typ, hehe team "hatar skolmaten" eller nåt.

Av Andrea - 27 april 2014 21:51

Haha Nämen vi blev ju typ frälsta. Sommar är (kanske var*, vet inte hur det kommer vara nu) bästa klubben i Sverige och då hade jag precis varit i Grekland. Så jag får nåt slags lyckorus! Men kommer inte kunna gå böhö, kommer inte ha ett liv på 3 veckor. Har arbetat hela dagen idag med... Så jag fick inte åka och fira min kusin på födelsedagen. Och Valborg vet jag inte om jag kommer kunna fast jag längtat... ARGH vill göra nåt kul ju!
Får damp på mig själv för att jag planerar såhär skitdåligt. Har även ett stort psykologiprov på tisdag och jag började knappt plugga på det idag. Gud. Men har en till ofärgad bild klar!

Tror jag måste lägga undan min mobil de här veckorna, fastnar lätt inne på "we heart it" till exempel...

Av Andrea - 26 april 2014 21:42

Har suttit INNE på ett och samma ställe HELA dagen (bokstavligen) och arbetat på barnboken. Allt slit resulterade i att jag fått EN sida "klar" och ett blodsprängt öga. Zzz... Har blivit galen och behöver nog lite frisk luft skulle jag tro...

Japp...
Vi åt grillad korv till middag som förövrigt är det enda jag ätit idag. Kan vara därför jag fått knäpp också haha Pingu är överallt. Sorry!

Av Andrea - 25 april 2014 20:52

Lite gegga jag gjorde för några dagar sedan bara för att jag inte ORKAR komma igång med det äkta arbetet. Lata mig.

Stolpar bara upp lite kortfattat vad som hänt i veckan. Nedanför är mat vi åt istället för skolmaten i onsdags (tror jag det var). Den morgonen började med att jag välte ut mjölken över hela bordet... Var så trött. Jag vaknar trött nu för tiden.

(Jag tycker min lillasyster är så söt när hon snapchattar mig xD)

Idag drog jag ut mig själv i spåret på promenad. Allt är så jäkla stressigt och jag mår dåligt. Skolan tar över nu och jag hatar mig själv för att jag f*ckat upp såhär mycket för mig själv. I onsdags skakade jag när vi skulle prata om "klassens" till studentmiddagen. En och en gick ut medan de andra snackade om hur de uppfattat en. Det kändes inte särskilt bra. Usch usch. Sen behövde tacka nej till Fantasy skivan i torsdags för jag fick ångestanfall. Så trist för jag hade köpt alvöron och allt. Sen skulle vi egentligen iväg och titta på en konstutställning idag med klassen. Jag är så glad att vi övertalade läraren att vi skulle slippa. Hon blev rätt ledsen så vi fick lite dåligt samvete. Jag skulle vilja kolla någon annan gång, även fast jag inte vill fortsätta med konst, men inte NU! Behöver tänka på annat än den jäkla konsten hela tiden. Och på svenskan ska vi skriva om vår skoltid från 6-års TILL 3:dje ring... Kommer gråta.

Iallafall! Tillbaka till idag, hemma igen grillade kött vi till middag och åt chokladglass till efterätt. Jag hade även klumpeduns otur idag med. Råkade välta ut våra två kaktusar vi har(hade*) i köksfönstret... Krasch sa krukorna när de splittrades och sen hade jag plötsligt en kaktus i ena hälen och en i baken. Komisk scen när alla rusade in och skrek att jag hade en kaktus på rumpan (som om jag inte kände det liksom hahaha orkar inte).
Inte min vecka ska jag säga er, ska man skratta eller gråta? 

Av Andrea - 20 april 2014 20:00

Jag har jobbat med den tråkiga barnboken som jag blivit så himla less på, fastän jag knappt har börjat på den. Den ska vara klar om 3 veckor JIPPI... Sen gör missbildningen i ryggen ont som vanligt så att jag vill gråta. Och tänderna igen. Dumma visdomständer! Väx bara ut så att det är över någon gång!!

Vaknade på fel sida idag som ni kanske märker. Har känt mig arg men mest jätte deppig hela dagen. Ville inte ens gå upp ur sängen. Mamma tvingade med mig ut på promenad ändå för att jag skulle få frisk luft. Men inte ens det fina vädret och solen fick mig att må bättre, jo de arga känslorna försvann iallafall. Antar att det är den vanliga ångesten som väller in igen och stressen över alla skolarbeten jag glömt att göra... Plus att den fysiska smärtan är tröttsam.

Vi mötte upp familj nr 2 vid ängen. Tillsammans hade vi en liten "picknick" på ett jätte brant berg vid vattnet. Mamma hade med sig lite kött i en påse haha. Charlie stod och dreglade över Matildas jacka x)

Av Andrea - 19 april 2014 22:15

Trevligt trevligt med mat och fika i mängder, en promenad med Dacy och Charlie i det fina vädret, påskägg och hattprovningar. Efteråt gick vi hem till Julia för ett litet drinkparty x) Mojiton blev jätte god!

Av Andrea - 19 april 2014 09:31

Det värpte imorse! Gaah mycket godis...    

Och även lite nödvändigheter! 


Det ska komma en ny skräckfilm med one direction... (får hysteriskt skratt.)

Av Andrea - 18 april 2014 20:30

Matilda gjorde ett fågelbo av choklad till farmor och farfar som vi firade påsk med idag. De har just kommit hem från sin lyxkryssning från Västindien, över Atlanten och Medelhavet. (asså åh!) Åt gott och vi fick pengar istället för påskägg, men jag är glad för det! Har fått finnar och ont i tänderna av allt godis nu hehe och påsken är inte över än...


Sen fick vi meddelande från faster som har fått ett koltrastbo i sin cykelkorg! Tyckte det var så himla gulligt och jag visste inte att de la blåa ägg, häftigt^^ 


Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards