Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

Nostalgitripp

Av Andrea - 19 januari 2013 15:09

Hej allihopa x) Igår såg jag the woman in black med pappa, den var helt OK. En viss gungstolscen var äckligast bara för att jag blev så uppskrämd av gungstolscener i skräckfilmer efter LOST. Men det var en bra film även fast the shining toppar min lista haha, gillar att se skräck med sällskap!

Nu har jag städat iordning mitt rum och borde verkligen byta om till något finare. Vi ska snart ha gäster här men istället sitter jag och nostalgitrippar gamla barnminnen. Igår var den likadant kan jag säga. Först Pippi Långstrumps "Hej här är pippi", "Vad ska vi göra nu" låtar och sedan en annan gammal låt som jag hörde en gång på scouterna... Typ i 4... Fjärilssången? Vet ni vilken det är? x) den är, jaa... annorlunda.   Höh! Här får ni höra den och njut.   Kanske får ni värsta flash-backen och bara wöööoow! Jag har absolut hört denna fantastiska truddelutt förut...

Hahaha!

Sen idag var det mest Pingu jag tänkte tillbaka på    

Åh söta lilla Pingu, gud vad jag älskade den när jag var liten! Tycker forfarande att den är hysteriskt kul och det är synd att de äldsta avsnitten inte finns kvar!! 

         

Som sagt alltid lika hysteriskt... 

Det fanns en gång då det plötsligt blev väldigt läskigt. (Heh men jag blev typ rädd för allt när jag var liten) Kommer ni ihåg valrossen som var med i ett avsnitt? xD Den ser sååå läskig ut, jag förstår varför jag blev så rädd för den hahaha! Jag menar KOLLA PÅ DEN! 

 

Haha kram! Inga mardrömmar i natt va? xD löl






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 14 juli 2017 19:25

  Det var ju bara ett måste att inleda med detta på min födelsedag. För ja, idag blir jag 22! *kastar konfetti*   Hej föresten! Idag har det bara bakats och bakats. Det har luktat konditori i hela huset men när mamma skalade en gurka, då l...

Av Andrea - 23 juni 2017 18:59


Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er just nu! Idag var jag och familjen i Vaxholm och strosade, vi åt brunch och fikade vid vattnet. Det här måste vara typ första gången det var fint väder på midsommar, det var strålande sol! Annars har de...

Av Andrea - 12 juni 2017 08:18

Hallå på er! Jag har blivit så bortskämd i helgen. I fredags var det SKOLAVSLUTNING, äntligen är det över!! På morgonen samlades klassen hemma hos en klasskompis för en champagnefrukost. Det var mysigt och vi hade den bästa stunden på hela året me...

Av Andrea - 4 juni 2017 10:03

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Igår var jag och Vicky inne på restaurangernas dag. Det var sjukt mycket folk överallt och Stockholms maraton var ivägen när vi kom upp från tunnelbanan. Fick gå ner igen och upp i andra utgången. Väl inne på fe...

Av Andrea - 30 maj 2017 11:25

Hej igen, hoppas allt är bra!Med mig är det bättre, dock har jag lyssnat på X antal mordfall sedan i söndags så att jag blivit vettskrämd för allt och alla. Verkar ha blivit mitt nya intresse...Mordpodden (lyssnat på allt) och sedan några stycken av ...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards