Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Andrea - 23 januari 2013 18:51

Hallojsan ^^
Måste bara börja med öm den där låten (One Night in Bangkok) jag citerat två gånger här på bloggen och haft i huvudet i några dagar nu... Jag insåg typ igår vad den handlar om egentligen ._. Hrm, Aja...
Och första bilden nedanför är på dagens frukost... *Skakar på huvudet* Jisses tror jag måste börja omvärdera min kost!
Och lite klag från idag: Varför använder dom de minsta bussarna när det är som mest folk?? Jag åkte ju vid 4! Dom kan ha dom mitt på dagen då det är få som åker... Gah blir galen på sånt. När jag till sist fick en plats var det precis under högtalaren. Blev halvt döv efter den där gälla inspelningsrösten... FRIHETSVÄGEN!... SKÖRDEVÄGEN!... MINUTGRÄND!... KLADDKAKA!!


Akeey min dag? Ja rulig annars x) På Bosses lektioner framöver är det oljemålningar som gäller. Kul! Men gissa vad vi ska måla? Dx Oss själva!! Jag sa okej efter typ hundraelfte fotot... Usch han kunde ha förvarnat om detta innan tycker jag @_@ Aja till det med...
Maten var HURRA äntligen ätbar.
Matten var OK inte så farlig.
Gunnars lektion: Abstrakt konst är kul och väldigt lustigt x) Vi kladdade på som barn för ingenting ska föreställa någonting alls. Så byter man teckning med varandra och kladdar vidare. Varje gång vi bytte fick vi ett ny känsla att forma på pappret. Roligt att slippa tänka på vad man håller på med och bara blanda färger :) Det kan bildas väldigt coola mönster helt omedvetet. Särskillt om man tittar närmre på en viss liten del av målningen. Då kan man fantisera helt fritt om vad det påminner om. Som med stjärntecken eller moln!
Kram^^

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards