Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Andrea - 17 januari 2013 17:43

Hej hur har allas dag varit? ^^ Min har varit lite upp och ner haha...
Valde fel stövlar så jag fick as ont i ryggen :( Fick B på mitt svenska prov :D Rolig idrottslektion :) Var han/hannen/kullaren på uppvärmnings leken :( Fisken tog slut och den enda lunch jag fick var ett knäckebröd :( Gick inte att köpa vare sig frukt eller macka i kiosken som man annars brukar kunna förlita sig på :( No-provet var inställt så det är om en vecka istället :) Åt upp mina två kexchoklader då :S Det blev tjafs om våra frilagda veckor som plötsligt blivit inställda :( Skulpterade små miniatyrer av våra egna ansikten på bilden :)
Ja upp och ner x)
Just nu spammar någon min instagram och det är ju alltid trevligt! Tror jag äntligen kan se The woman in black ikväll, nu med pappas sällskap! Så slipper jag lyssna på The pussycat dolls igen hahaha.
Hej då^^

Av Andrea - 17 januari 2013 09:27

Nu bär det av till svenska lektionen :P Sitter på bussen just nu och hoppas jag ska hinna i tid som vanligt. Det är den braiga chaffören ^^ Han såg mig komma springande en gång och stannade faktiskt! Ovanligt för min del, har alltid orur på bussar... Började morgonen med att snooza klockan en timme. Sedan åt jag en Brighton frukost. Wtf?! Rostat bröd med jordnötssmör. Varför?! Aja nu är jag mätt iallafall xD
Vi ska ha svenska vs norska & danska på svenskalektionerna idag och framöver, ska bli kul x) har ordet kartoffel i huvudet...
Ha det bra!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards