Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Andrea - 11 januari 2013 21:36

Hur det än är och vad som än händer, så kommer du i mina ögon alltid vara en av mina allra bästa squidiedudes x)
Önskar verkligen att jag tog vara på vänskap mycket mer än vad jag gör. Jag borde ge er så mycket mer, våga ta mer... Men för mig känns det som jag alltid står automatiskt på er sida för ni är min familj, vi har hållit ihop länge. Jag finns här men kanske inte på det sätt ni vill. Ni ska veta det även fast det inte är rättvist att skriva sånt här. Och även fast jag inte har känt vissa av er på samma sätt eller lika länge så är jag glad över att få vara med er och ta del av era skratt<3

Ja jag är kanske lite väl känslig nu :P Men allt svämmar över ibland och jag får ångest. Och det är så mycket som händer precis just nu, så jag säger tack och hej för idag :)
Ha en god natt!

Av Andrea - 11 januari 2013 15:36

Usch störiga låt... Iallafall, står på barkarbystation just nu. Vi har just varit på IKEA och ritat av saker x) (Djungelboken eller nåt gick på en av tv skärmarna med en jobbig låt -rubrik) Haha det var faktiskt en rolig bildlektion! Men är svin hungrig och hoppas bussen kommer snart Dx Måste hem och plugga azzet av mig!!
Vi hörs, och om inte så har jag dött av köld eller busskrash.. Peppar peppar.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards