Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Andrea - 15 januari 2013 21:28

Mjöhöjö det spårar igen. Jag tror faktiskt jag går och lägger mig nu...
Godnatt världen! XD

Av Andrea - 15 januari 2013 19:59

Hej hallå goddag på er. Sitter och pluggar livsstil & hälsa och tycker faktiskt att det är intressant att läsa om det, nu när jag väl sitter med boken under näsan... Vill bara påpeka att jag tycker att man ska sluta nojja över vilken storlek man har i sina kläder. Sånt här är uttjatat men ändå. Kommer alltid vara snack om saken. Ni tjejer som i själva verket INTE ÄR överviktiga och har FETMA, ta herre Gud den storlek som faktiskt passar dig så kommer kläderna sitta snyggt. Det är inget att skämmas över! Bara för att ni ser någon större i samma plagg behöver det inte finnas något likhetstecken mellan er! Jag själv är smal och lång (178 cm) och är faktiskt lite under mitt BMI, men gissa vilken storlek jag har i pyjamasbyxorna till exempel? Jag har dem i storlek L. Och i vårjackan tror jag det till och med är XL!
Puss på er x)
(Tur att jag inte är storbloggare... Då skulle det storma eftersom sånt här alltid är så känsligt.)

PS. Svenska provet kändes bra och jag tror faktiskt att jag klarade mig högt över gränsen :P Här får ni en tråkig bild av plugg och en skål hallon x)

Av Andrea - 15 januari 2013 08:03

Då har vi kommit till veckans första prov. Känner mig taggad, vet inte varför, det kommer nog inte gå så bra... Hoppas det! Det känns som om jag kan det mesta men när jag går igenom frågorna för mig själv så bara öööh..? Hjälp. Nu måste jag ta en snabb dusch och lugna ner mig själv. Bara jag inte missar bussen och kommer för sent!
Lycka till mig själv x) och alla andra som måste göra något jobbigt idag!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards