Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Andrea - 25 januari 2013 18:55

Min fredagskväll är rätt skön. Blir spammad på instagram men det är väl alltid trevligt x) tack tack lille du! Äter choklad och lyssnar på Zara larsson uncover! Duktig 15/16 åring säger jag bara O_o
Ha en trevlig helg x)

Av Andrea - 25 januari 2013 16:38

Hej allesammans :P
8:20 bildteori. Vi höll på att somna och det sårade vår lärare bildBosse :( Jag fick jätte dåligt samvete! Tror alla fick det. Men jag är verkligen inte morgon pigg och kunde ändå ingenting av ämnet, förutom att jag kände igen vissa av målningarna :( nawi.
Efter den lektionen plinkade jag på ett piano i historiasalen och önskade att jag vore mer musikalisk.
Och så hade vi vanlig historia med musikBosse. Vi löste korsord. Jag och Matilda klarade ut det först, haha Aaaaw yeah! (Okej Matilda kom på den sista, klurigaste)
Jag höll på att spy av hunger i slutet av den lektionen (förstår inte logiken i det) och när jag äntligen fick mat så var det bara ett pitabröd som gällde. Jag tog två... Badass...
Sedan var det matte igen. Ja IGEN vi har typ matte varenda dag! Inga fler kommentarer. Jo en. Jag behöver en miniräknare.
Sedan vare biiiild med Gunnar! Har äntligen kommit på en idé till barnboken *pju* det tog bara två lektioner.
15:22 jag kom precis i tid till bussen och jag tänkte "wow viiilkeeen härlig dag!" Tänk att man kan glömma allt det jobbiga så snabbt för en sådan grej!
Soolooong x3

Av Andrea - 25 januari 2013 08:11

Wakey-wakey time to rise and shine!! X)
Morning folks! Do you look forward to a wonderful day? Smile, it's finally Friday! And I will see you L8er x)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards