Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Andrea - 27 januari 2013 19:10

Ja hej igen, vet att jag skriver inlägg tre gånger om dagen...
Nu har jag vart duktig tycker jag^^ har tränat och skaffat gymkort! Slapp PT den här gången men det blir på onsdag nästa vecka... Det ska bli skönt ("skönt") att komma igång iallafall!
Sitter i soffan med nytvättat hår och läser manga... Myygaaaard vad jag önskar att hon som skriver "Vampire Knight" mangan (min absoluta favorit) skrev den som en vanlig bok! Så att alla ni som inte läser manga skulle kunna få ta del av den! Annars sitter jag här ensam utan att få babbla av mig! (Tur att jag har blogg nu då, foreveralone) Alla som gillar action, drama, laddad spänning, mysteri, kärlek och vampyrer skulle gilla den! Hon skulle nog bli större då också xP Men jag gissar på att alla skulle hacka på den och säga att den är som Twilight... Allt jämförs med Twilight... Men den är inte lik tycker jag x)
Hon ritar så otroligt fint!

Av Andrea - 27 januari 2013 14:24

Den i mitten är i orginalfärgerna :P La upp en på IG som blev sådär tycker jag, ångrade filtersaken så fort den kom upp xP Nu måste jag fixa iordning mig för jag ska träna! Huu jag är tvungen ha med mig en personligtränare några gånger, blä hoppas jag slipper idag...
PT PT PETE!
Hade!

Av Andrea - 27 januari 2013 10:02

God morgon! Hur ser eran dag ut idag?
Jag vaknade vid 7 och trodde det var måndag, fick panik, men så tittade jag på mobilen och sjönk tillbaka ner i sängen men en lättad suck...
Idag tror jag att jag ska träna med mamma men jag vet inte om jag försovit mig och missat det. Hm, kanske ska jag ta itu med matten x) och måla klart min bild! Ja det får vara planen så länge.
Trevlig söndag!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards