Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Andrea - 12 januari 2013 11:24

Tanken i dag är att plugga plugga PLUGGA! Jag ska satsa framförallt på svenska provet så får det gå som det går för resten... Skulle vilja göra min fotouppgift (ska fota pappa) klart så jag inte glömmer bort den igen, heh. Och varför är allt just denna vecka? Ingenting är till nästa! Fast vi får väl säkert en duns små läxor då. Gillar inte att det alltid är så mycket mer på vårterminen, det är ju ändå nationella man ska fasa över då. Gash jag är stressad över alldeles för mycket just nu! Saker som inte ens handlar om skolan och det blir för jobbigt.

Hur som helst! just nu sitter jag i soffan och mamma har the bachelorette på tv. Är det någon annan som får awekward känsla av såna program? Usch så stelt haha, dom springer runt och så Flashbackar det tillbaka på de valda parets fina moment och så är det ~caaaan you feeeel thaa löööv tooniiight!~ Haha nä usch gillar inte sånt här heller hahaha xD Något jag vill se ikväll är The woman in black x) hoppas pappa är vaken och har tid!
Hej på er

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards