Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Andrea - 24 januari 2013 18:44

(Haha vad jag har haft den meningen i huvudet länge :P)
Hej, hur mår ni?
Jag har känt mig lite nedstämd men vet inte riktigt varför egentligen.
Vi såg klart på den danska filmen idag. Asså jag vet inte längre vad jag tycker om den för "slutet" var kaos! Jag blev typ upprörd för "the bad guy" tänkte ge sig men så stormade jägaren in och sköt ner honom  ... Ja det var ju en komedi så våldet var väl... överdrivet... Men jag störde mig på att ingen åkte fast xD det blev för orealistiskt! (Haha ånej jag låter som mamma!!) Nej men faktiskt. Det pendlade mellan drama, lite halvt obehagliga och roliga scener helatiden så den var annorlunda att ta in. Men bra var den tycker jag.
Jag gjorde NO-provet idag också. Det kändes bra, jag skrev rätt mycket men kanske lite för babbligt :P Hoppas hon rättar det snart så man vet vad man klarat av.
Åh Gud vad trött jag är! Håller på att klappa ihop. Inte särskilt tagg på att gå upp 6 imorgon...
Ha det gott igelkott

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards