Alla inlägg den 31 maj 2016

Av Andrea - 31 maj 2016 22:30

"Vad gör ni i skolan?"

"Har ni verkligen skola?"
Rycker på axlarna och svarar: "Jag vet inte?"

Fick nästan skrattanfall idag. Varför är allt så knasigt? Jag kommer bli knäpp tillslut.
Idag hade vi nämligen barnkalas som ni ser. Tårtan blev faktiskt god även om den såg lite läskig ut. 
Hade iallafall en rolig stund med klassen trots allt.
Hoppas ni haft en bra tisdag!
Godnatt!

Av Andrea - 31 maj 2016 08:04

Godmorgon!
Igår var klassen på stadsvandring. Eller ja, klassen och klassen... 2 dök upp! Så vi var 3 stycken med mig.
Visste nästan att det skulle bli så och jag trodde att jag själv skulle stanna hemma ett tag när Jas sa att hon var sjuk. Övervägde det verkligen... Men så tänkte jag NAE!
Så vi var tre tappra själar som tog oss igenom gamla stan. Haha... De andra kan aldrig ens svara i chatten av någon anledning? 
Vi skulle guida platser för varandra. Jag guidade dem in i Helvetet. Mm. Visste ni att Prästgatan kallades Helvetet/Helvetegränd förr?

Att vi var så få gjorde att vi kunde äta en "bättre" lunch iallafall. Istället för kebab och pizza som förra gången satt vi på en uteservering i solen på Strandvägen vid vattnet.
Bra skollunch? Helt okej!

Idag är Jas sjuk igen, min partner in crime haha. Pojkarna gör alltid hur de vill. Skulle kunna tävla om pengar på vem som kommer dyka upp. Alltid en suprise typ.

Nä, alltså jag är så trött idag. Vet inte vad jag babblar om längre.

Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards