Alla inlägg den 13 maj 2016

Av Andrea - 13 maj 2016 23:40

Hej på er!
Idag var det otursdagen men jag hade nog inte otur en enda gång? Vilket var bra! Hoppas ni klarade er också haha.

Det hände inte så mycket i skolan som vanligt, ändå hade jag en glad känsla i kroppen hela dagen konstigt nog.
Det enda vi gjorde var att skriva grammatik, äta en torr och pepprig pyttipanna, spela kort utomhus på en bänk med fågelbajs, flytta in och spela kort i sofforna, kollat på en engelsk dokumentär om en ung cowboy och sedan planerade vi inför nästa engelska lektion som vi själva ska hålla i...

Ja, när dagen var över och kvällen kom blev det kalas hos moster!

Omnom!
Åt småplock, drack rosé och smakade både kladdkakan och ananaspajen förståss. Jag åt mig precis lagom mätt den här gången, haha, slapp den eviga matkoman.
Det var mysigt och vi ses snart igen!

Nu är jag hemma igen och jag känner att träningsvärken börjar komma efter cyklingen.
Super trött också... Imorgon har pappa sagt några vaga planer, att antingen ska vi måla huset tillsammans eller åka in till stan.
Haha, jag hoppas stan vinner. Skulle behöva lite nya saker...

Godnatt!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards