Alla inlägg den 27 maj 2016

Av Andrea - 27 maj 2016 17:45

Hellå!
Jag är påväg hem till fots med en sten i skon genom regnet utan paraply och håller på att kissa på mig. Yeah!
Snart är jag hemma och ska äta den typiska fredagsmiddagen, nämligen tacos.

I skolan fick vi lyssna på när två andra klasskompisar höll i sina engelska lektioner. På den första fick vi diskutera framtidens teknologi. På den andra skulle vi bli ärrade så han visade en intervju om en man som hade ett förhållande med sin kudde med en anime tjej på... Ja.

Sedan spelade vi kort som vanligt och jag vann överlägset alla gånger. Alltså YEAH.
Haha ända sedan vi började spela kort på skolan så har jag tyckt att kortspel är roligt. Har aldrig gjort det innan.  

Efter vi slutat var det "jippo" på skolan. Vi var fyra som stannade kvar från klassen. Vi fick i uppgift att blåsa upp ballonger och HERRE vad svårt det var. Lyckades bara blåsa upp en efter att ha kämpat med den i flera minuter. Sämst.

Sedan fick vi gå runt till olika stationer där alla klasserna på skolan hade fixat olika saker.

Vi såg på konstklassens konstverk som påminde om något jag själv gjorde i gymnasiet? Har för mig att vi skulle göra något av böcker...

De verkade gilla ut-uppstickande dockarmar?         

Sedan lekte vi lekar, gick tipsrunda och fikade. Vi fick även testa sprayfärg och måla graffiti. Jag gjorde en sol!

   

Min lilla grupp vann varsin choklad på tipsrundan! Yeey vi var så bra. Visste ni att någon kotte i Amerika kan väga 5 kg? Inte jag heller. Den frågan hade vi fel på.   

Så stolt över min choklad att jag fotade den två gånger haha. Nämen den här dagen var lite skoj ändå.


Juste på sista bilden, längre fram på vägen går en flock skåningar med rullväskor. De var typ över 20 stycken och blockade hela vägen. Jag saktade ner. Gick mitt bland dem först men det kändes riktigt stelt. Hamnade bakom istället.

Alltså låg jag i gång-kö halva vägen hem...

Nu är det heeeelg!

Ha det bra!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards