Alla inlägg den 19 maj 2016

Av Andrea - 19 maj 2016 07:38

Godmorgon!
Igår försökte vi skriva texter om hur en lustfylld dag ser ut. Vad blir jag inspirerad och motiverad av?
Det var faktiskt svårt tyckte jag...
Sedan kunde vi knappt koncentrera oss då samtalsämnet spårade och vi flummade iväg och fick skrattattacker.

På eftermiddagen hade vi hälsa med resten av skolan. Vi fick göra träningsövningar på en stol, prova mindfulnes, proteinbars och gå tipspromenad.

Senare på kvällen blev det kalas igen hos faster. Innan det gjorde pappa ett nödstopp på McDonalds för han var vrålhungrig.
Usch, vi blev tvungna att äta middag där. Jag valde en wrap för ironiskt nog fick vi hamburgare till lunch i skolan just idag. Har aldrig fått det i den skolan förut, och vi som aldrig äter på Donken heller, kanske i nödfall 1 gång om året haha. Och då lyckades vi pricka in samma dag.

På kalaset blev det prinsesstårta och fika. Åt så magen sprack.
Utanför på tomten hjälpte en av gästerna till att klippa gräset då fasters man har fått ryggskott. Vi hörde motorn brumma och såg skymtar av honom genom fönstret när han marscherade fram och tillbaka med gräsklipparen. Deras tomt är stor också...
Medan vi satt där inne, snackade skit och fikade märkte vi inte när hans blodsockernivå sjönk.
Inte förens han kom in alldeles likblek i ansiktet och hällde i sig jordgubbssaft fattade vi att han hade svimmat därute. Vi hade det så trevligt så ingen hade märkt något. Alltså stackars!
"Vad fin tomten blev!", sa pappa när vi skulle hem sedan, "Han gjorde ett bra jobb."
Haha det var så komiskt på något sätt. Min humor är hemsk.


Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards