Alla inlägg den 4 maj 2016

Av Andrea - 4 maj 2016 19:12

Hej på er!   

Idag var det ju sommar!
Satt i solen och pressade lite på handduken från Mallorca. Tror inte att jag fick någon färg men jag blev genomsvettig haha.
Men åh, är så lycklig att det ska vara kalasväder nu när man är ledig! Perfekt liksom.

Senare på eftermiddagen började pappa värma på grillen medan jag fixade sallad och potatisklyftor till middag.
Till efterrätt blev det glass. Häagen-Dazs belgisk choklad och Strawberry cheesecake... Alltså aaah, mums!

För övrigt har jag fått dille på Ginger Beer.
Har av någon anledning aldrig smakat det innan då tanken på kolsyrad dryck med smak av ingefära inte har lockat mig. Jag trodde också att jag hade slutat med läsk...
Men den här är bara så god serverad i ett tjusigt glas med några isbitar i!

Sedan blev vår grilltång antastad av grannens katt...

När han var klar kom den andra och tog över medan den första letade vidare efter mer mat på bordet.
Tur att vi var klara och hade plockat in allt (förutom den där kolsvarta paprikan).
Har diskat tången i flera minuter nu hahah.

Var är Chai när man behöver honom? Han hade blivit fullkomligt tokig om han hade sett det där. 

Nu ska vi prova vår nya popcornmaskin som pappa har skaffat eftersom mamma inte tillåter mikropopcorn och alltid bränner sönder kastrullerna när hon ska poppa egna. Tillslut fick pappa nog.
Alltså Haha. 
Den ser ut som en sådan de har på biografen eller typ tivolin eller något? Stor är den också. 

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards