Alla inlägg den 5 maj 2016

Av Andrea - 5 maj 2016 15:05

Hejsan!
Igår provade vi som sagt vår nya popcornmaskin här hemma.

Den funkade hur bra som helst!
Vi fick även med en rätt stor box med påsar och färdiga mått med popcorn och olja. Ser så amerikanskt ut haha.

Vi testade en sådan iallafall och visst vart de goda... Dock väldigt väldigt salta. Men annars smakade det som popcornen man köper på biosalongen!
Vi valde hur som helst att poppa egna helt utan salt och med kokosfett. Blev bra det med!

Idag har jag solat och lyssnat på musik hela dagen. Är för seg för att orka göra något annat.
Upptäckte att jag hade ett nytt grått hårstrå också. Så...
Ja, jag är snart en tant fysiskt också. Känner mig redan som en på insidan ibland haha. (Måste bättra på hälsan...)
Men alltså. När jag är 70 ska jag ha långt rakt silverhår till midjan, så får barnbarnen tro att man antingen är alv eller häxa.

Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards