Alla inlägg den 17 maj 2016

Av Andrea - 17 maj 2016 19:59

Jag har sjungit på samma låt hela dagen idag så Jas blev tokig på mig tillslut. Haha. Den sitter verkligen fast, dessutom har hela dagen ändå varit flummig.
Vet inte vad som hände egentligen som vanligt. Har slutat ställa varför frågor nu och bara accepterat det.
Vi planterade ett kretslopp i en burk.
Vi gjorde kristaller i någon karamellfärg.
Vi täljde på gips och trä saker.
Vi fick hjärtattack när klasskompisen åkte med cykel nedför i grusbacken och voltade av den när hjulen fick sladd.

Jaa... En helt vanlig dag på skolan.
Det gick bra för honom, men cykeln blev lite sne.
Haha, det såg rätt hysteriskt ut. Herre jösses.

*jar*

Av Andrea - 17 maj 2016 08:25

Godmorgon!

Jag sitter och försöker äta frukost i lugn och ro.
Men...
I huvudet går refrängen från Eurovision:

Love love peace peace?
[Måns]: Old women baking bread!?
Peace peace love love?
[Petra]: And a man in a hamster wheel!?


På repeat! Kan inget mer av sången... Och den har jag haft i huvudet sedan jag (av okänd anledning) vaknade kl 3 imorse och knappt kunde somna om för hjärnan ville sjunga.
Är skit trött nu. Haha.

Har ni missat den? Själva låten börjar 3:25 minuter in. Kolla här:


Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards