Alla inlägg den 30 maj 2016

Av Andrea - 30 maj 2016 17:05

Hej!
Jag hittade min karamell i min jackficka igår som jag hade tappat bort i fredags. Stört. Hade verkligen grävt, tömt fickorna och väskan på jakt efter den. Sedan låg den bara där och skräpade ändå??

Jaja!
Igårkväll åkte jag och Vicky in för att äta middag på Supper Gården. Många hade bokat bord så vi fick tid kl 21:45. Sent!
Ändå blev det lite stress på slutet och vi skyndade in... Och insåg att vi var en timme för tidiga hahah. Men det gjorde inget då vi kunde "ta en drink" på Espresso House.

Sedan prommenerade vi runt och närmade oss Gården.
Himla mysigt ställe. Nästa gång ska vi sitta ute i solen på deras uteservering. För det blir en nästa gång!

När vi fått bord och meny beställde vi varsin drink och tre rätter att dela på. Personalen var jätte trevliga. Kan definitivt rekommendera stället!

Maten var hur gullig som helst! Dog. Älskar ju smågrejer och så kom det där in... Kände hur jag satt och pep medan jag fotade allt. Haha!

Det här var första gången jag åt Gambas också... Jag kan säga att jag inte blev besviken. Det var den godaste rätten under den kvällen helt enkelt.
(Det till vänster är små bröd! Alltså hur gulliga?!)

Annars var tacon med fisk jätte god också. Blev positivt överraskad. Kycklingen däremot var varken min eller Vickys smak.
Men allt var gott i det stora hela.

Proppmätta som vi blev var vi tvungna att trycka ner en efterätt. Så är det bara. Vi delade på en friterad sockerkaka.

God mat är roligt! Eller vad säger ni?

Ha det bra!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards