Alla inlägg under juni 2016

Av Andrea - 15 juni 2016 13:47

Hej!
Wow hur livet blir annorlunda när vardagen försvinner. Plötsligt är sommarlov inte lika roliga längre för man har inget att göra. Det enda jag har gjort idag är att svara och skicka mail. Det blir snabbt att jag bara hänger i soffan och får allergiskautslag för den är full med kattpartiklar :) Kanske ska sola istället när det ändå är fint väder... men alla grannar är ute och jobbar på sina hus så det känns jobbigt att inte få vara ifred. Haha i-lands problem. Och vet ni? imorgon ska det regna också. Ytterligare ett problem eftersom jag ska plattpermanenta mitt hår då...
Haha, det ÄR oroväckande faktiskt. Har inte lust att kasta bort pengarna.

Några fula matbilder från idag...

Glassen blev god men lite hård så jag lät den tina ute i 20 min. Blev riktigt krämig och fin ändå. Blev imponerad och undrar om jag ska önska mig en glassmaskin i födelsedagspresent hihi? Kan vara värt det då receptet är himla enkelt!

Hej så länge!

Av Andrea - 14 juni 2016 22:19

Hallå igen!


Glassens smet in the making:

Nu har jag berättat för alla att jag gjort glass. Är så spänd på resultatet men jag tror att jag lyckades med smeten. Den ska frysas över natten nu så jag får äta den imorgon!
Waah! Borde köpa glasstrutar.
Önskar att jag haft en glassmaskin dock. Men än så länge verkar den god iallafall så jag hoppas på det. Vi får se imorgon!

Av Andrea - 14 juni 2016 14:11

Haha från igår.

Hej på er föresten!
Idag har vi handlat så jag ska snart sätta igång och baka(?) glass!
Tjohej vilket äventyr som väntar.
Om det blir bra och gott kommer jag ha sjukt dåliga värden efter sommaren...

Vad vi annars har svullat i oss idag.

Hej så länge!

Av Andrea - 13 juni 2016 12:36


Hej på er!

Idag sov jag länge men jag känner mig ännu tröttare av det. Proppat i mig mat har jag också så nu ligger jag och slöar i skuggan. Orkar inget mer idag.


Wääh! Kan inte låta bli att hypa det här däremot haha. Men ANIMATIONEN är bara så aah! Vill se den nu. Klarar inte av att vänta. Hoppas den är riktigt riktigt bra!


Teaser trailer till Disney's Moana:


http://disneyanimationmoana.tumblr.com/post/145808835775/moana-teaser-trailer

 

Av Andrea - 12 juni 2016 19:39

Hej igen!
Min frukost var väldigt söt idag så jag fick cravings efter salt senare. Som tur grillade vi till middag! Första gången på länge som jag verkligen var sugen på kött.

Jag tänkte först ta det lugnt idag då jag var och fortfarande är super trött. Istället fick jag i uppgift att städa ur förrådet under trappen och dammsuga där. Usch, fick en allergichock av allt damm.
Därefter passade jag på att städa mitt rum som var en katastrof. Syntes att jag hade kläd- och smink panik i två dagar kan jag ju säga. Bytte även sängkläder för att få bort all rök och öl lukt. Sedan kunde jag äntligen ta en lååång välbehövd dusch.

Nu är jag plötsligt biosugen...

Av Andrea - 12 juni 2016 08:51

Godmorgon!
Jag har aldrig varit så trött som jag var på nattbussen på vägen hem tidigare imorse tror jag. Höll på att falla ihop och KÄMPADE med att hålla ögonlocken uppe verkligen. Varje gång bussen svängde höll jag på att ramla av stolen för att jag nickat till, haha så läskigt. Jag märkte ju inte själv när jag "somnade", jag bara vaknade okontrollerat hela tiden med ett adrenalinryck och så var jag aldrig hemma. Orkar inte. Nu har jag sovit i 4 timmar... Är typ pigg? Nä sliten asf. Ska duscha lääänge.

Icona pop spelade och vi kollade ut på folket som dansade. Njöt av solen gjorde vi också, så härligt med fint väder!

Suddig bild... Undrar om det var David Guetta vi väntade på där. Han var bäst ikväll!

En annan bra grej var MAT!

Efter sushin började vi gå mot Berns för efterfesten. Vi missade Alesso men vi har egentligen redan varit på hans konsert för något år sedan. Det rycktades om att han skulle komma till Berns men det gjorde han inte. Men vi hade kul ändå!

Och min lever bränner idag. Det var en sådan kväll... Jag kunde inte hindra mig själv så jag var en av dem som gick till Max. Haha. Testade en Halloumi burgare som jag inte riktigt minns smaken av men jag tyckte iallafall att den var god. Bättre än McDonalds iallafall.
Efter det blev det som sagt nattbussen hem.


Ha det bra!

Av Andrea - 11 juni 2016 10:57

Godmorgon!
Dag 1 av summerburst avklarad! Efter skolavslutningen igår for jag snabbt hem och gjorde mig iordning innan jag drog till centralen. Köpte med mig sushi och skyndade till Vicky. Scenariot när vi kastade i oss maten påväg till festivalen var bara komisk.
Under resten av kvällen hade vi blandade känslor men i det stora hela var det underhållande. Kygo var helt klart favoriten och vi blev överlyckliga när han spelade Håkan! Dansade i regnet och skrek ut i sång. Haha måste gå på hans konsert någon gång om jag får chansen.

Idag ska det iallafall inte spöregna så det kan bara bli bättre!
Nu är det dags att göra sig i ordning igen. Mina stackars ögon känns svullna och min röst existerar inte just nu. Men taggad ändå!
Hej så länge!

Ber

Av Andrea - 10 juni 2016 16:23

Hej!
Jag har haft skolavslutning och blivit känslosam. Endast en saknades men annars var det ett bra avslut!

I nuläget är jag påväg in till summerburst! Aaah! Om vi bara slipper regn!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards