Alla inlägg den 19 juni 2016

Av Andrea - 19 juni 2016 16:53

Hej på er!
Såg precis detta på Snapchat... USA går all in för allt verkligen. En sjöjungfru parad!

Annars då?
Jag är besviken på mitt hår. Jag gjorde som sagt en plattpermanent på Björn Axén i torsdags. Idag fick jag äntligen tvätta håret igen och när det började självtorka såg jag att det krusade sig. Jag tänkte inte mer på det just då för vi var påväg till Sollentuna centrum. Men när hela håret hade torkat var det helt frissigt igen men utan lockarna... Fast mitt fall kommer ändå fram. Alltså!
Betalade dyrt också så är det förstört 3 dagar senare... KUL!
Jag ska in imorgon och fråga dom om hjälp och hoppas man slipper tjafsa allt för mycket. Hatar att bråka och har svårt att stå upp för mig själv... Men vem som helst ser att det här INTE är rakt. Eller hur?

Skrattar typ.
Vi gick runt i centrumet en stund och stannade inne på Lyko där en försökte släta ut mitt hår med anti-friss krämer. Men resultatet blev som på bilden över. Det blev bättre än innan men som ni ser fortfarande inte bra. Haha alltså kaos. Men hon höll med om att frisören måste gjort fel, för såhär ska inte håret se ut efter en permanent. Allt jag kan göra är att gå tillbaka och klaga.

Fick med lyckokakor hem sedan från en Thai affär.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards