Alla inlägg den 6 juni 2016

Av Andrea - 6 juni 2016 17:43

Glad nationaldag!

Idag blev vi släpade till Haga parken för nationaldagsfirandet. Mamma stressade upp oss så att vi åkte kl 10 på morgonen...

Vi kom dit och bara vart är allt folk? Vi satte oss på plats och fick ett programblad. Där stod det att showen började kl 14...
De första 2 timmarna åt vi jordgubbar och andra snacks medan vi lyssnade på när de repade på scenen. Det var ändå mysigt. Sedan började vi tröttna på att sitta ner och de sjöng samma låtar hela tiden.

De 3 tre timmarna som vi sedan satt där blev en pina. Ryggarna gjorde ont, vi såg ingenting på scenen, vi var uttråkade, frusna och det var människohav runt omkring. Plötsligt kryllade det av folk överallt.
De andra i familjen ville gå mitt i föreställningen istället för att vänta en timme till. Det var ett ångestmoment att bara resa sig upp för mig...

Det var så sjukt mycket folk att det inte gick att fota. Jag vågade inte kolla bakåt på alla de människor med ansiktena vända åt vårt håll när vi zick-sackade oss igenom dem för att komma ut. Vi satt typ längst fram egentligen. Det var så obehagligt att jag får panik av känslan som de måste ha som står på självaste scenen. HUR KAN DOM??
Min absoluta mardröm. *nervöst skratt*
Alla människor på den bilden är kanske en sjättedel av allt folk som fyllde upp hela backen uppåt men det syns inte...

Haha någon som förstår min rädsla? Inte?
Eller?

Hoppas ni haft en bra dag iallafall.
Hej så länge!

Av Andrea - 6 juni 2016 08:56

Hej från igår!
Igår var vi på restaurangernas dag i Kungsträdgården med kusinfamiljen igen. Fiskmåsarna såg ut att tycka att det var den bästa dagen någonsin.
Jag och lillasyster köpte och delade på en dumplingrätt. Den var för ful för att fota men smakade helt okej hehe.

Sedan stack jag och Julia till Sephora för att köpa smink. Nu har jag skaffat lite knep och knåp som jag måste försöka lära mig. Men saknar fortfarande bra basgrejer så det måste jag leta efter någonstans... Finns så himla mycket att välja på?

Är lite stressad inför Summerburst också. Vädret växlar hela tiden och det verkar som att det kommer blir regn och kyligt... Så svårt att veta vad man ska ha på sig!? Och det är skolavslutning samma dag och jag har inte fått några tider så jag vet inte om något kommer krocka. Wä!

Iförsig har jag har klädpanik inför hela sommaren. Äger ingenting somrigt.
Det känns som att jag borde åka och shoppa alla dagar denna vecka för att plöja igenom varenda affär haha.
Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards