Alla inlägg den 9 juni 2016

Av Andrea - 9 juni 2016 19:25

Hej!
Jag hade en underlig sömnlös natt inatt. Vaknade runt 3 och var vaken till 5... Chai skrek utanför. Och någonstans däremellan gick jag tydligen upp och målade naglarna? Sedan somnade jag igen.
Vaknade 7 igen av att tumnageln typ fastnat på väggen? Nagellacket fastnade... Nu har jag tvättat av det och tänker måla nytt efter jag duschat. Kul kul. Jag kom alltså ihåg det här precis nu för mamma fråga vem som var uppe inatt haha. Hade helt förträngt det?

Eftersom vi hade sovmorgon idag testade jag snabb-Udon-nudel-soppa till lunch. Har inga bra erfarenheter av sådan "färdig" mat. Vet ju hur det gick med den förra nudelsoppan jag provade för några år sedan...
Men denna var okej. Hann dock inte svälja när jag kikade på klockan. Jag hade räknat fel på tiden och behövde kasta i mig maten innan jag rusade till bussen.

Den vanliga oron kom upp som vanligt...

Jupp. Efter imorgon slipper jag detta. Men kommer bli arg om någon saknas. Vill ju säga hejdå innan sommaren haha!

Idag saknades två men vi träffade en av dem på vägen till stationen. Han försökte nog undvika oss men vi följde efter honom... Vilka creep vi är. Sedan lät vi honom vara ifred efter vi hälsat.
Jag och två andra gick och satte oss på ett cafe och snackade i några timmar innan vi åkte hem. Det var en rolig pratstund och nu känns det ännu sorgligare att sluta!
Imorgon måste det bli ett bra avslut. Sedan ska jag och Vicky äta sushi och ha det super bra på summerburst!
Ja. Det låter bra.
Jag ska göra det bästa av dagen. Inte ångra någonting. Tänka positivt.

Tjing!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards